Mat frossa!!!

Ryan for till Kanada idag och kommer inte hem forrans pa fredag. Kanns jattekonstigt att behova sova sjalv 2 natter i raken. Det kanns underligt att vara hemma utan honom. Ikvall ska jag titta pa American Idol och frossa tankte jag. Det blir Donken och BigMac for hela slanten. Har aven kopt hem lite chips. Det ar valdigt sallan vi har sahar onyttiga grejjer hemma i huset. Hehe, jag passar pa da mannen ar borta. Jag sag iaf till att trana ordentligt tidigare idag, har fatt ihop over 15000 steg!! Inte illa det inte!

Imorgon kvall har jag bjudit over Deanna och Lauren pa Tacos och vin och Cosmo.. men jag vet inte riktigt om dom kommer. Vi far val se! Pa lordag kommer Colleen och hamtar upp mig och sa ska vi fara till Boulder Junction sodra sidan och ga pa Karaoke!!! Inte helt fel det inte!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

hehe ja de är väl lika bra att passa på när han är borta=)

2009-03-26 @ 08:11:48
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

ja precis, frossa när han e borta :) hehe, imorron blire frossa här, med vinzor kaka o godis :) yey längtar, skönt med helg också imorron.

2009-03-26 @ 17:37:37
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0