Hotel rum info

Det finns rum med 2 "full" beds, alltsa 2 stycken stora sangar. Beroende pa hur krasna ni ar sa kan ni latt trycka ihop er 4 i ett rum for samma pris. Om ni inte har nat emot att dela sang (dom ar stora sangarna) och dela toalett forstass. Det gar aven for 5 dollar extra att hyra en extra sang!

Det ar hursomhelst samma pris och man ryms som sagt upop till 5 personer i samma rum. Ar men ett par sa kan jag dock forsta att man kanske inte garna delar rum! Men jag har exempelvis 2 olika par som har tankt dela rum for att spara pengar! Det funkar ju alldeles utmarkt!

Se bara till nar ni bokar att ni far ett rum med 2 sangar! For det finns lite olika rum. I mina papper som jag har fatt av hotellet sa har dom reserverat:

12 rum med 2 "full" beds. (non smoking)
4 rum med king size bed (non smoking)
2 rum med 2 "full beds (smoking)
1 rum med king size bed (smoking)

Mitt tips ar helt enkelt att se till nar ni bokar att kolla vilket slags rum ni far. Sag att ni garna vill ha 2 sangar!

Good luck!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi..jag har ingen aning faktiskt! Men så har jag ju alltid varit dålig på matte också =) Men då det ju biiiiligt! Dålig sida jag räkna på då tydligen! KRAAM

2009-03-05 @ 22:32:09
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Mia

Men jag och Magnus borde väl absolut klara oss med ett king size rum?

2009-03-05 @ 22:35:38
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Mia

Jo när jag räknade själv så blev det lite bättre också.. var lite för lat för det först bara =) Man ska inte lita på internet =) Kram

2009-03-06 @ 08:16:38
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0