Grekisk Pyttipanna

Ryans pappa fyller ar pa lordag och vi tankte bjuda honom och Susi pa middag. Men sen sa tyckte dom att vi behover spara pengar till brollopet sa da kom jag pa en kompromiss. Why not eat home cooked food? Vilket inte hander alltfor ofta har, iaf inte fin tre ratters middag. Sa det ska jag gora.

Jag tankte prova pa grekisk pyttipanna. Fast jag har aldrig lagat det forut och jag maste forsoka hitta Sambal oelek och ingefara i USA. Ingefara tror jag ar Ginger och det borde inte vara alltfor svart att hitta, vi kanske rentav redan har det hemma i kryddsamlningen men Sambal oelek ar jag lite osaker pa. Tankte forsoka pa en thaibutik som ligger har i narheten!

Redan torsdag, vart tar tiden vagen?! Nasta mandag ar min sista Tyskalektion.. vilket innebar att jag last 16 veckor tyska. Helt galet. Idag blir det jobbet forst (eftersom jag sov for lange for att hinna trana.. som vanligt) och sen gymmet och sen ut och undersoka matvaruaffaren! Sen brollopspyssel!

Jag har raknat och nu ar det 13 veckor kvar till brollopet!!!!! Det later ju verkligen som ingenting!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

va gott, hoppas maten blir bra :) näe 13 veckor låter inte som nånting!! kommer gå fort. PÖSS

2009-03-13 @ 07:41:03
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: lisa

oj. bara 13 veckor. gu va tiden springer iväg. weeeei :)

2009-03-13 @ 15:52:04
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0