Busy Lordag

Lordag formiddag spenderade jag och Ryan med att gora brollopsgrejjer. Vi for och signade med brollopstartan, lade till nya items pa var Gift Registry och sa shoppade jag nagra supersota toppar pa Brookfield Square. Ryan for och handlade en huvudlampa pa REI och sen kopte vi hamburgare och for hem och tittade pa film.

Klockan 7 kom Colleen och hamtade upp mig och vi for forst till Boulder Junction dar jag jobbar och drack nagra drinkar. Sen for vi till Boulder Junction pa sodra sidan och drack nagra drinkar och maaaaanga shots. Alldeles for manga shots. Vi sjong lite karaoke, jag sjong ABBAs Dancing Queen och hade allmant trevligt med hela jobbarganget.

Idag mar jag PYTON! Har legat mest i sangen. Fy f*n aldrig mer shots! Har inte matt sa har daligt pa valdigt lange. Huvva! Men klockan ar nu 5 och jag mar lite battre sa jag har iaf tagit mig upp ur sangen och Ryan och jag ska satta oss framfor tv:n. Jag tappade bort min kamera ocksa igar, eller glomde, men som tur var ringde jag till Boulder Junction och dom hade den dar i sakert forvar sa Katie ska ta med sig den pa onsdag till mig!

Kul helg hade jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Miiii

va bra att ni hade roligt :) kram.

2009-03-30 @ 07:37:10
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0