BEAUTIFUL BRIDE!

I am sooooooooo excited about my hair!  Prov-omgangen hos Terry gick som choklad som smalter i munnen... helt perfekt!!!! Hon var superduktig och helt enkelt underbar och gjorde mitt har till guld! Det blev sa himla vackert... jag blev helt nostalgisk! Hon har tillochmed stangt hennes salong pa var brollopsdag sa hon kan gora mitt har och det basta av allt ar att hon kommer till vart hus sa jag behover inte fara nagonstans! Helt perfekt! Och helt klart vart att lamna ut mitt har till proffesionella hander! Oh my gosh! Mitt (vart!!!) brollop kommer bli helt fantastiskt fint! *Lycklig* 

CHECK THIS OUT:







I feel so beautiful!  Ryan tog ut mig pa middag... hmmmm took me out for dinner nar han kom hem fran jobbet! Det var en helt underbar kvall.. jaa allt ar helt underbart. Synd att det inte alltid kan vara sahar underbart, skulle kunna leva i min underbara lilla bubbla for alltid. Men jag har iaf ny energi att ta tag i brollopet kanner jag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va fin du är! Verkligen jättefin frisyr tårögd Guud va jag kommer gråta på bröllopet =) Kram

2009-03-11 @ 16:52:58
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miiii

det var verkligen superfint gumman! Du kommer vara så vacker :) PÖSS

2009-03-11 @ 17:39:27
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

så himla fint=) och nu slipper jag oroa mej för att messa upp=) över håret ialla fall...känner jag mej själv rätt kommer jag vara så närvös under ceremonin att jag snubblar när jag ska gå...eller tappar skon...eller klänningen rent av...huh va nervös jag är!

2009-03-11 @ 19:21:59
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Angelica

Guuuuuuuuuuuuuuud vad fint! Skit vacker du är!!

2009-03-14 @ 11:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0