Alone!

Igar pa jobbet fick Ryan reda pa att han ska ivag pa en affarsresa till Kanada i 2 dagar. Han far redan imorgon! Snacka om sista minuten varning. Stackaren hittade nastan inte ens sitt pass nu ikvall nar han holl pa att packa - det hjalper ju inte heller att vi haller pa och "renoverar" om har hemma sa det ar alldeles stokigt och bokigt. Nar man malar och fixar och sa bli det latt att man flyttar sina grejer fran ett stalle till ett annat och sa vidare, sen blir det en ond cirkel och man har liksom ingen aning om vart gjejjorna tar vagen. Men tillslut hittade Ryan sitt pass och nu ligger han dackad pa sangen. Han ar helt slut och behovde 10 minuter powernap innan han kunde fortsatta packa for imorgon.

Ar inte van att han aker bort saaa lange, haha 2 hela dagar, sa funderade jag pa vad jag skulle hitta pa. Imorgon kvall blir det soft framfor tv:n och sakerligen en svang till donken och American Idol 2 timmar. Pa torsdag bjod jag hit Deanna och Lauren pa middag sa vi far se om dom kan komma!

Idag surrade jag med pappa i telefonen. Det blir ju inte sa ofta nu och det ar alltid skont att fa prata av sig lite och fa hora vad som hander i Boden.

Efter det pratade jag med Rebekah och vi planerade mitt Bachelorette party som gar av stapeln om 2 veckor. Det ska bli SA roligt! Langtar langtar!!!!

Har ar inbjudningarna som jag har pysslat med!!!



Visst ar dom soooota!!!! Hihi, det ska bli sa himla roligt och fa ga ut pa en akta tjejkvall och bara ha roligt!!!

Naj nu ska jag hoppa tillbaka till soffan och fortsatta mitt Sex & The City maraton!

Kommentarer
Postat av: Tessi

shit va fräna inbjudningar!=) vill oxå ha en sån jue!

2009-03-25 @ 18:10:45
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0