Winneconnie

Hela den har veckan sen pappa, Rose och Viktor kom har det gatt jattefort och vi har hunnit med en massa. Shoppat pa Mayfair (!!!!!!) --fyndade sjukt mycket, malat och byggt klart forradet ute pa baksidan, firat Susis fodelsedag med go middag, marangtarta, viiin, fyverkerier och "potatogun". Idag drar vi ivag till Winneconnie dar vi ska ut och aka bat, tuubing och fiska. Igar for vi for att fixa fiskekort till alla, inte visste vi att det var en lika svar process som att fixa "green card". Pappa och Rose hade bara med sig sina korkort och visste inte att man var tvungen ha med sig passet. Viktor hade som tur var med sig sitt pass sa han kunde fixa och jag o Ryan fixade samtidigt. Men dom tar alla uppgifter, langd, vikt, harfarg etc samt ringer och kollar upp nat med "immigrations". Sjukt knasigt. Billigt var det dock for mig och R, betalade bara 30 dollar for bada oss i 9 manader. Nice, jag tror fiske blir var nya hobby.. spanade pa ett rosa fiskespo som jag vill ha! LOL!

Jag har blivit sjukt solbrand... ser ut som en pepparkaka! Haha.. vi har verkligen haft tur med vadret! 30 grader varendaste dag! Snart ska jag och Ryan boka var Tysklands-resa.. vi planerar att aka i slutet pa September 2 veckor. Susi och Franz har redan bokat sin resa och dom ska stanna en manad.. vi kan dock bara stanna i 2 veckor.

Jag funderade ju lange pa det dar jobbet som jag blev "erbjuden". Eller jag hade en telefonintervju med Managern och hon sa i slutet: vi ar valdigt intresserade att fa in dig i foretaget.. Naomi kommer ringa dig pa mandag. (telefonintervju pa lordag) Jag velade fram och tillbaka och det slutade med att jag bestamde mig for att inte ta jobbet eftersom jag kande att jag skulle tappa hela sommaren tillsammans med Ryan och andra kompisar.. eftersom jag skulle bli tvungen att jobba alla fredag och lordagar! Sa nar dom val ringde mig pa tisdag sa sa Naomi dock att Managern valt att "inte" anstalla mig.. sa mycket for mitt beslutsangest.. anledningen var att hon tyckt jag latit osaker pa arbetstimmarna! haha! Jaja, jag trivs ju bra pa Boulder Junction.. jag har ju massor med resor inplanerade ocksa och pa Boulder ar det latt att fa ledigt!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0