Irriterande..

Jag har en massa sanna har sma irriterande situationer den har veckan... berattade ju tidigare om min internetbankdosa. Idag skulle jag fara och handla en "aisle-runner" till cermonin nasta fredag och for till Michaels. Blev superglad for jag hade 40% av pa min email hos Michaels sa jag skrev ut den och tog med mig den i koket. Michaels ar en bit bort sa jag brukar inte fara dit alltfor ofta. Nar jag val kommer dit sa har jag sjalvklart glomt min rabatt hemma i koket. Usch man blir sa irriterad! 40% ar ju mycket rabatt.. najja, det var ju onodigt och fara hem bara for att hamta den och sen fara tillbaka till Michaels. Inte direkt vart det!

Hatar sanna har irriterande sma situationer!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi.. jo sånt är gryyymt irriterande! Och ändå lyckas jag alltid göra så =)

4 dagar tills vi kommer babe!! Kram

2009-06-04 @ 09:43:35
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Annika

Tack för dina fina ord i min blogg. De värmde. Jag ser framemot bilder från er stora dag. Kram.

2009-06-04 @ 15:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0