Skona Torsdag!

Idag var jag ju ledig igen! Aaah sa skont och fa vara ledig jamnt! Ar ledig imorgon, jobbar mandag men ar sen ledig en hel vecka!! Superlatt och fa ledigt pa jobbet-- det trodde jag aldrig om USA, vet inte hur jag ska lyckas lamna Boulder. Lauren kom over vid 2 och da gick vi till Subway och kopte 2 fotlanga mackor och sen gick vi hem igen och satte oss pa baksidan, at vara mackor och drack Mimosas! Sen blev det glass till efterratt--jag hade bara en kvar sa jag fick springa over till Susi och Franz och stjala en fran frysen. Dom ar tokgulliga!

Nu ar klockan snart halv 12 och Jim (var granne) har precis lagt klart kaklet i hallen. Skitfint! Det ar nastan fardigt, kommer nog bli helt fardigt pa sondag sa pa mandag kan jag ga in genom ytterdorren! Har i USA ar det valdigt vanligt att man gar in genom garaget! Jag har aldrig gatt in genom ytterdorren i alla fall, och nar man gar in genom ytterdorren da kommer man in i vardagsrummet vilket ar lite konstigt.

Imorgon ar det en lang dag. Ryan tog ledigt fran jobbet fredag och mandag! Klockan 7 kommer det nagra och ska installera dorrar till en garderob i hallen. Sen klockan halv 9 kommer Lauren och da ska vi fara och hamta min klanning. Sen klockan 12 ska vi traffa Aspen och hennes dotter Madison och luncha pa Boulder! Sen ska jag och Lauren pyssla med brollopet och sen blir det val mys med Ryan. Pa lordag blir Ryan borta hela dagen och jag ska val forsoka stada huset--usch kanner mig sa lat bara!

Men i det stora hela kanns allting jattebra!!!!

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja det skulle då lätt funka för mig! =) Det skulle vara kul att se lite av chicago också..

3 dagar kvar nu gumman! =) Kram

2009-06-05 @ 12:18:36
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0