Post-Wedding

Sista dagarna har varit valdigt hektiska med forberedandet for brollopet, hostandet av slakt och vanner, fester, sightseeing och barbeque. Jag kanner mig valdigt trott och slut i kroppen!!! Men pa ett bra satt! Jag har nog sovit mellan 4 och 6 timmar varje dag, gatt till sangs efter midnatt och vaknat fore 9. Inte min vanliga rutin det inte! Idag steg jag och Ryan upp klockan 4 och skjutsade pappa, Rose och Viktor till Florida. Dom kommer tillbaka och stannar 1,5 vecka pa mandag. Idag ska vi fara till 6 flags och det blir aven sista dagen som Boden-ganget ar har!!! Vi kommer ha saaaa himla kul, med oss tar vi ocksa Lauren och Collin.

Brollopet da???! Brollopet var helt fantastiskt underbart perfekt och rofyllt. Jag njot utav varenda sekund. Dagen innan daremot var jag som en kanslomassig jojjo, det var nog den hemskaste dagen eftersom det var sa mycket att fixa och jag blev helt sonderstressad. Som tur ar hade jag A-K med mig som lugnade ner mig och sen kom Lauren och senare fick jag aven en massa hjalp med att stalla iordning lokalen. Men det hann bli 2 breakdowns under dagen! Usch, rysligt stressad var jag.  Men nu i efterhand ar det sjalvklart vart det. Jag var den vackraste bruden och Ryan var helt underbart fin och alla mina vanner var sjukt fina! Jag hade den absolut bastaste dagen i mitt liv--precis sadar som jag alltid drom att mitt brollop kommer vara. Det blev manga tarar under dagen; forst i kyrkan da jag kom gaendes nerfor altaret med pappa, da rann tararna hos Ryan, och sen hos Marie, Tessi och valdigt manga andra. Sen nar Marie och Tessi holl sitt tal sa brast det for mig, da grat jag en massa och sen nar jag holl mitt "overraskningstal" (nervos som hund och skakis sa jag inte ens kunde halla/lasa mitt fuskpapper) sa fick jag hora att det var massor som gratit! Och sen varan overrasknings vals-rutin fick manga lovord!

Det var en lang och underbar och perfekt dag!!!!















Det ar ju bara sa synd att det vara sa manga som inte kunde komma men som jag onskat kunde varit dar! Ni var i mina tankar!!!!!

Imorgon blir det tillbaka till jobbet och sen pa mandag ar jag ledig 1 och en halv vecka tills pappa far hem igen! Nu ska jag hoppas i duschen och sen bar det av till 6 Flags!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!



Vilka fina bilder! Jag såg Deannas bilder på facebook också. Ni verkar ha haft en toppendag!



Kram kram

2009-06-15 @ 15:05:41
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Angelica

Grattis =) Hoppas de blev som du förväntat dig =)

Kram

2009-06-15 @ 21:45:07
Postat av: Magda

Vilket underbart fint bröllop. Grattis och lycka till:)

2009-06-15 @ 23:23:46
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/
Postat av: Miiii

Ja verkligen underbart fint :) vi väntar med spänning på bilderna från fotografen!! dem lär vara grymma!! :) skynda dig och skicka dem så fort som möjligt!! PÖSS

2009-06-18 @ 18:51:04
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag bara älskar dessa bilder! helt underbara :)

2009-06-20 @ 17:04:24
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0