Nya projekt

Denna vecka har vi haft 30 grader varje dag :) I skuggan! Harliga tider... pappa och Rose och Viktor ska hjalpa till o mala om forradet pa bakgarden och pappa har tagit pa sig att bygga en ny dorr.. tydligen har ingen gjort nagot med forradet pa minst 10 ar och nu haller den pa och ruttna bort. Sjalv skulle jag ju inte tagit tag i nat sant men ni vet ju hur foraldrar far for sig massa nya projekt.. det finns alltid arbete att gora!

Det ar dock harligt att bara hanga och umgas! Kanns som normalt.. dom ar inte sa mycket for sighseeing och sant.. sa det passar mig bra. Igar lagade dom palt at oss och ikvall ska dom laga ugnsbakad lax och potatis!!!!! Varsta lyxet. Igar kvall hyrde vi Taken och tittade pa den, dom hade namligen inte sett den och jag och Ryan alskar den filmen. Imorgon ar Ryan ledig anda till nasta torsdag sa da ska vi pa lite mer aventyr! 

Annars ar det harligt att ha familjen pa besok! Ska bli trakigt nar dom aker hem!

Kram


Kommentarer
Postat av: Tessi

skönt att vara ledig så länge, för honom alltså=)

Själv fick jag helg alldeles nyss så nu har jag fyra dagar boden alive framför mej=) yey!

2009-06-24 @ 21:22:34
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0