I trottaste laget!

Idag var annu en laaang dag och den gick inte riktigt som jag planerat. Tankt att jag skulle stada hela dagen och fa det fint och kunna pyssla med brollopet. Men dagen borjade med att jag schasade ut Ryan till sitt Bachlor Party och sen kom Lauren over sa da for vi och kollade pa klanning at henne-- och hon hittade en skitsnygg svart klanning! Sen for vi over till Aspen som vaxade vara ogonbryn och efter det for vi hem till mig och Lauren inredde gastrummet som ar superfint nu--maste bara fa Ryans godkannande vilket inte lar bli lika latt men planen ar i alla fall att jag tankt overtala honom att lata rummet vara tills efter Sverige gasterna.

Lauren for ivag till jobbet runt 5 och da sa satte jag mig antligen ner och skulle skriva ut lite grejs till brollopet--hade tankt att det skulle ga supersmort och bra... men tji fick jag som vanligt. For drygt ett ar sen, ett halvar sen gjorde jag fardigt en grej i Sverige och nu nar jag skulle sammanstalla det genom att skriva ut pa papper har i USA sa marker jag att amerikanska papper och svenska papper tydligen inte har samma storlek--sa nu matchar det inte alls och det ger mig fruktansvard huvudvark nu nar jag inte riktigt har tid med detta sahar tajt in pa brollopet. Kanhanda att jag kommer behova hjalp pa tisdag kvall!!!!!! Hope you're up for it!

For imorgon har jag tankt agna dagen till att stada--samt mandag och sen ar det inte mycket tid kvar! For sen kommer bodensarna hit mandag natt och sen praagarna och sen familjen och resten av vannerna! och sen blir det brollop for hela slanten. Har precis kommit hem fran Aspen--hon bjod in mig pa tacodip, drinkar och en och en halv film. Haha! Sag Twillight for andra gangen. Can't wait for the next movie! Och sen borjade vi se Tropic Thunder men sa holl vi nastan pa att somna sa da for jag hem.

Ingen Ryan annu men jag forvantar mig inte riktigt att han kommer komma hem forrans i gryningen! hahahaha!!!!!!!

Imorgon vantar aaaaaannu en laaaaang dag!

Puss mina vanner

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Marre.



Följer slaviskt din blogg, är som att läsa en spännande novell. Bröllopet är som taget ur en amerikansk film, så kul att läsa och sååå imponerad att du gjort allt själv.



Tänkte att du har nog mkt att stå i nu de sista dagarna så vill bara önska er ett jättefint bröllop! Måste vara en helt underbar känsla att äntligen få din Ryan och ert riktiga bröllop.



Ha en toppendag!



Kram

2009-06-08 @ 12:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0