Fredag hela dagen!

Idag var en helt gaaaalen fredag- en vecka kvar till brollopet och det blev en himla massa gjort ma jag saga. Klockan 7 imorse kom det en snubbe forbi och fixade dorrarna till garderoben i hallen. Vi har levt utan dorrar sedan jag flyttade hit.



Efter det kom Lauren over halv 9 och vi for till min andra wedding dress fitting. Efter det for vi hem och gjorde oss i ordning for lunch med Aspen och hennes dotter Sidney. Medan vi vantade pa Aspen sa kikade vi pa utstyrslar for "the photobooth"







Sen for vi till Boulder Junction och at lunch. Efter det sa kom Deanna over och klippte buskarna utanfor huset.





I torsdag kvall blev hallen nastan fardig. Bara fylla i mellan springorna sa ar det fardigt.



Sen for vi till Bluemound Gardens for en sista betalning och sa hamtade vi upp Ryans ring pa vagen och blommor till framsidan! blommor ar for ovrigt valdigt dyra... maste se till att jag haller dom levande!





Jaaaa-- det var en lang dag idag!




Kommentarer
Postat av: Mia

Åh va duktig du är! Har ju hunnit med massa saker =)

Visst borde jag väl klara mig på 1445 dollar?? Är iaf det jag har växlat in nu..

PUSS

2009-06-06 @ 17:27:40
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Fullt ös märker jag ;) Snart snart snart är det Eran dag! ;) Hoppas alla knäpper mycket kort, så man får känslan att man näääästan var där ;)

2009-06-06 @ 19:27:58
Postat av: Tessi

känns som att jag har haft världens längsta dag idag så jag vet hur du känner=)

2009-06-06 @ 21:53:10
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0