En vecka kvar....

om 1 vecka kommer Marie, Maria, Magnus, Lisa och Tessi hit!  Dagen efter kommer AK och Johan och sen Gustav och Anna darpa och sen pa onsdag kommer pappa, Ros-Marie och Viktor. Sen ar det brollop nasta fredag! HELT GALET vad tiden tickar fort just nu. Och jag har SAAAAAAAAAAAAA mycket kvar att gora. Brollopet i sig ar faktiskt inte sa mycket kvar, men nar jag ska forsoka kombinera brollop med jobb och stada hus, gora fardigt i huset och tyska... sa blir det inte mycket tid over! Som tur ar bytte jag bort mina nagra jobbpass den har veckan med Jess sa hon jobbar onsdag, torsdag och fredag at mig. Sa da borde jag hinna fardigt med det mesta. Sen far jag inte mycket hjalp av Ryan eftersom han jobbar hela den har veckan, forhoppningsvis ar han ledig fre-man. Men pa lordag sa ar det en planerad overraskning Bachelor fest for honom som hans gode van Russ har anordnat och da blir han borta hela dagen. Hmmm.. lang ensam dag, men han fortjanar en Bachelor fest eftersom han aldrig fick nan.

Vi fick mycket gjort i helgen dock vilket kanns skont men samtidigt kanns det som om man aldrig blir fardig! Far se om jag hinner med min tyska kurs ikvall, funderade pa att skippa tyskan och fortsatta jobba pa har hemma isallet. Beror lite pa hur Ryans dag ser ut, han skulle forsoka komma hem tidigt ikvall men det ar ju aldrig en garanti!



My B-Day


Getting Ready for Dinner

Birthday Flowers from Mikey

Birthday flowers from Colleen +card, card from Susi & Franz

B-day present from Deanna

Ryan surprised me with a b-day cake at the restaurant




B-day gift from Marie!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

hihi vad fina bilder :) och du var superfin o smyckena ja skicka. gud va kul de ska bli o se dig!! puss

2009-06-01 @ 20:13:31
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Hihi.. det är mest brun utan sol kräm =) Men jäklar va fräsch man känner sig när man får lite färg på kroppen =) Puss

2009-06-01 @ 22:17:38
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0