6 Swedes & a Finn

Hmm, igar sa ides jag inte skriva for jag tankte att nu ar ju alla mina vanner har sa da behover jag ju inte uppdatera bloggen. Men sa slog det mig idag att jag har ju kanske andra som "slaviskt" laser min blogg! :P Sa har kommer en harlig uppdatering:

Mina underbara vanner fran Boden skulle kommit till oss runt 12-tiden mandagnatt. Runt halv 11 ringer dom och sager att dom fortfarande inte har lamnat Chicago flygplats men dom ar pavag. Runt 11 ringer dom igen och sager att 4 baggage av 5 har kommit bort. Runt 3-tiden anlander dom: trotta, arga men glad och se mig!
Tisdag morgon sa dukar jag upp och overraskar dom med en ordentlig frukost hemma hos mig. Sen far jag en MASSA hjalp med brollopsbrochyren (och sa upptacker dom naturligtvis en defekt: SA JAVLA TYPISKT MIG!!!!!!! Jag fick i uppgift av Susi att satta in Sverige i brochyren men sa ville hon att jag skulle satta ut Finland, Norge och Danmark i forhallande till Sverige. Naturligvis-- med 150 procents sakerhet-- satter jag Finland till vanster om Sverige, Norge till hoger och Danmark under oss!!!!!!!!!!!!!! Nu far jag skammas)

Klockan 4 skulle jag hamta upp AK och Johan som flygit in fran New York sa da droppade jag av svenskarna (utom Lisa som var min co driver) pa Bay Shore sa dom fick shoppa och sen begav oss till Milwaukee Airport. Nar vi hamtat upp AK och Johan sa for vi tillbaka till Bay Shore for lite lunch och sen for AK, johan och jag tillbaka till Menomonee Falls. Hamtade upp mitt Wedding Band, alltsa brollops ring som ska justas fast pa min forlovningsring (som ar saaaa himla fiiiin)

Sen efter det for vi hem och Ak och Johan hjalpte mig med brollopet.... dom andra stannade ju kvar och shoppade pa Bay Shore och sen vid 9 tiden borjade jag bli riktigt orolig nar jag inte visste vart dom var och inte kunde fa tag pa dom nar jag provade ringa.... blev superoroliga for dom och tankte att dom kanske varit med i nan bilolycka! Sen visade det sig att dom var over hos Franz och Susi och drack drinkar. Dom hade varit supersota och kopt blommor till Susi och Franz.. jag tror Franz och Susi kommer adoptera dom. Vi satt uppe till nastan 1 och sjong svenska nationalsangen, snapsanger, tyska sanger och allt fran himmel och jord! Vi hade en underbar forsta dag! Och baggaget kom fram EXAKT 24 timmar efter dom anmalt det forsvunnet!

En helt underbar dag och jag alskar mina underbara vanner sa mycket!!!!!

Idag kommer familjen fran Boden! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Va? Räknas inte jag till dina vänner längre? Jag är ju inte där... Haha! Skämtar bara, vet att du har det snurrigt nu. Och himla roligt verkar ni ha! Säg åt Ay-Kay och Johan att uppdatera sina resedagböcker bättre, jag vill ju ha allas synvinklar :o)

2009-06-12 @ 09:06:48
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Sandra

Kul att du fortfarande har tid att skriva så tätt inpå bröllopet : )

2009-06-12 @ 11:58:12
Postat av: lisa

Vi älskar dig också:)

2009-06-14 @ 18:51:10
URL: http://lisaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0