Urkbulle

Idag ar det fredag! Veckan har gatt ganska fort anda! Vet inte riktigt vad jag har gjort. Ryan har jobbat 7-7 nastan hela veckan och jag har knappt varit hemma. Mad Dogs var roligt, kul och se hur dom byggt om stallet till en supercool Sportsbar. Runt 10 var jag redo att aka hem men eftersom jag akte med Colleen sa for vi inte hem forrans 12. Jag passade pa att prata lite med nagra andra tjejer fran jobbet som jag inte umgas med sa mycket sa det var riktigt roligt. Ryan var uppe nar jag kom hem vid 1. Stackarn--han skulle ju upp igen vid 6. Idag efter jobbet kommer Deanna och Lauren over... kanner dock inte for att dricka nat.. men man vet ju aldrig--sant andras ju fort. Langtar till imorgon, bara jag och Ryan. Hoppas vi kanske kan stiga upp och ga pa en promenad!

Nasta vecka aker Ryan till Kanada igen med jobbet. Passade ganska bra anda for Lauren bjod med mig till hennes stuga 1 timme harifran pa onsdag sa da ska vi dit pa kvallen och sen tog jag ledigt fran jobbet pa torsdag for det ska tydligen bli helt gorgeous weather sa da tankte vi ligga pa stranden hela dan. Sen nar jag kommer hem pa torsdag ska jag och Susi traffa Aly over middag och ge henne hennes babyshower present--en barnstol till bilen!

Hela Augusti ar uppbokad ocksa och September! Vad sjutton?! Maste forsoka njuta sista tiden av Juli!

25-26 Juli: GermanFest. Franz har volantarat oss till att sta och salja Bratz pa lordagen..  Dock har jag kansla av att vi ar dubbelbokade till BBQ hos Becka i Green Bay samma helg..?!
1-2 Augusti: BBQ i Green Bay ?!
8-9 Augusti: Wheeling for Healing: 32 miles bikeride
15-16 Augusti: Kraftskiva hos Eva och Tomas i Madison (Madison ar en av mina favorit stallen i Wisconsin BTW)
22-23 Augusti: Elroy Sparta?! 2 dagars cykeltur i Wisconsin med overnattning
29-30 Augusti: Ledig?!
1-2 September: Labor Day. Underbara bat/cykeldagar i Winneconne med familjen!
24-8 Oktober: Tyskland/Prag

Full rulle--urkbulle!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa full rulle gumman :) men där emellan hinner ni ha egen kvalitets tid du o ryan också!! de tror ja :) skönt när ni får komma iväg sen i oktober!! Pöss

2009-07-10 @ 17:50:25
Postat av: Berit

Tack för det fina inlägget i min blogg. Ja livet ändras fort från ena dagen till den andra, man tror det är en ond mardröm men tyvärr så vaknar man upp och den är sann. Tänkte skriva av mej och även föra dagbok tror jag kan behöva det under den här tiden, även skriva av mej när ilskan kommer. Så återigen tusen tack för att du tänker på oss.

2009-07-10 @ 19:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0