TAGGAD!

Ah jag ar supernervos och taggad infor den har intervjun. Igar nar dom ringde hade jag ingen aning om vilket slags foretag det var men sa kollade jag upp foretaget lite extra och det verkar vara ett event marketing foretag! Jag ar sa sjukt laddad pa att fa gora nat nytt och annorlunda!!!!! Det kryper i hela kroppen! Less pa den daliga dricksen pa Boulder Junction och all drama! Jag hoppas verkligen det gar bra pa intervjuen!

Jag ringde Ryan imorse och berattade for han. Fragade om jag ser tontig ut i glasogon, for helst vill jag ju se superhot ut pa intervjun (men misstanker att det ar en kvinnlig intervjuare). Fast da kom min smarta man pa den smarta iden att jag ju faktiskt kan satta in linserna i 1 timme under intervjun.. det skadar ju inte. Men sen sa borjade jag kolla pa datumet igen, 11 Augusti.. det ar ju mer an 2 veckor dit sa da bestamde jag mig for att det inte skadar om jag satter in mina linser bara idag! Och sen lata dom andas resten av tiden! Hoppas att det har jobbet ar nat vettigt!!!!!!

Nu ska jag ga o gora mig iordning!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Tessi

iiih! håller tummarna! hoppas de går svinbra, lät som ett kul jobb=)

2009-07-22 @ 19:13:30
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Mia

Du är jättefin i dina glasögon sötis =) Men som du sa.. skadar nog inte att ha linserna en dag speciellt inte när det är mer än 2 veckor kvar. skickar en lyckospark Puss

2009-07-22 @ 22:38:05
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0