Nintendo Wiii!

Det basta inkop som nagonsin hant my sweet ass!!!!!! I'm loving it! Ryan och jag tog en promenix till Blockbuster igar, ca 45 minuter en vag. Hur skont som helst... da bestamde vi oss i alla fall for att kopa ett 1-manaders program dar man far hyra hur manga spel/filmer som helst under en manad for typ 22 dollar! Sa vi hyrde Mario Galaxy till Nintendo Wii. Tanken nmed det hela ar att vi ska ga till Blockbuster en gang om dan och hyra ett nytt spel/film, sa vi kommer igang med motionen och samtidigt har ett mal att ga till!

Imorse upptackte vi att man kan kopa gamla Nintendo 64-bitars och SuperNintendo spel till vart Wii. Nar vi kopte Wii:et sa fick vi 2000 poang att ga online pa weben och handla spel sa nu sitter vi och kollar pa olika spel. Har redan kopt IceClimber och nu hittade vi Bubble Bubble.. eller vad det nu heter! Sa jakla sjukt roligt, och det kanns precis som forr i tiden nar man spelade! Sa himla coolt att man kan skaffa alla dom dar spelen som man spelade nar vi var sma! Varsta kanslorna kommer tillbaka!

Haha! Hur roligt som helst!

Det var aven meningen att vi skulle ga och se Harry Potter igar, pa Fox Bay Cinema and Grill.. min favvo biograf. Vi tankte ata breaded mushrooms och dricka vin. Men nar vi kom dit sa var det fullpackat sa vi bestamde oss for att fa pengarna tillbaka och testa en annan dag. Det slutade med att vi for och handlade grillat och potatissallad och sen satt vi med Susi och Franz runt elden anda till midnatt! Supermysigt var det i alla fall!

Imorgon far Ryan till Kanada. Jag planerar mys framfor tv:n och spela Nintendo Wii! Lauren tankte komma over nan dag och sova over ocksa! Snart bar det av till Tyskland och Prag ocksa! Och jag langtar till April ocksa for da ska vi traffa upp pappa och Rose och Viktor, och eventuellt Annelie och Torry och kanske bada brorsorna kommer ocksa for att fira pappas 60-ars dag! Som det lat sist sa blir det mest troligt Grekland! Men pappa skulle hora av sig med mer info nar dom bestamt sig! Men vi kommer DEFINITIVT att komma! Langtar som tusan faktiskt! Traffa famijen och fa aka pa en riktigt harlig solsemester! Sa jakla kul!

Bye bye  

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad härligt med alla resor. Prag är underbart. Kram Annika.

2009-07-21 @ 20:56:09
Postat av: Anna

Haha! Bubble Bobble hade jag nästan glömt bort, men nu ser jag det framför mig :o)

2009-07-22 @ 08:49:23
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0