Monday Funday

Idag cyklade jag till jobbet halv 11! Var framme pa jobbet runt kvart i 11. Jatteharligt vader igen, 25 grader varmt! Var meningen att jag skulle jobba 11-2/4 men jag bytte pass med Sabrina sa jag fick jobba 11-8 istallet och slapp aka hem emellan! Efter jobbet motte Ryan upp mig pa jobbet och vi gick till baren och tog oss en drink. Slutade med 2 Patron shots senare (typ tequila shots med lime--lime ar sa mycket godare an citron) sen cyklade vi hem igen.. lite vingligt! Haha! Nu ar vi hemma o ska ata middag. Klockan ar snart 10.

Langtar som tusan till onsdag.. massa brudar fran Boulder kommer over och da blir det spel och Franz tyckte att vi skulle komma over och ha en bonfire hos dom sa det blir det sakert!!!!

Sen pa torsdag aker vi till Laurens stuga och ligger pa stranden.. sen tillbaka till Milwaukee o da ska jag o Susi och Aly ut och ata middag och efter det ska jag till Crazy Horse grand opening.. en strippklubb som Dino och Dominick ager!

Full rulle som vanligt!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Tessi

va roligt med strippklubb=) Vi ska ha ost o vin kväll hos marie på onsdag så jag kan tyvärr inte komma på din tjejkväll;)

2009-07-14 @ 15:42:45
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0