Mad Dog

har precis kommit hem fran jobbet och gjort en snabbstadning.  Colleen ska komma forbi efter jobbet och da ska vi dra en svang till Mad Dogs, gamla Boulder Junction som dom gjort om till en sportbar. Grand Opening ikvall! Kanner mig inte alls laddad.. trott och hade hellre stannat hemma med en film med Ryan. Men han maste laga garagedorren som pajjat igen.. sa det har sakert inte blivit nat skoj anda att stanna hemma. Nar jag kom hem var jag utelast, garagedorren pajjade igar och nagon hade last bakdorren som jag lamnade oppet nar jag for till jobbet... som tur var hade grannarna en extra nyckel (misstanker dock att det var just grannarna som laste ut mig.....) 

Usch kanner mig riktigt trakig.. som om jag ar 40. Igar for jag och Tammi till Danielle och motte upp en hel massa andra Boulder tjejer for ett "Pure Romance Party". (sex party......)  Ett antal for manga jelloshots och jag handlade glatt en massa helt onodiga saker ;) Men kul var det! Kom dock inte hem forrans vid 11 och sen jobba idag och sen ut ikvall igen. Men i helgen blir det DOLUGNT for min del.. Ryan och jag kanske gar och ser pa bio.. mmmm mysigt!

Na fy nu maste jag gora mig iordning! Colleen kommer sakert nar som helst och jag tankte damsuga men vette sjutton! BLA!

Langtar till helgen!

Kommentarer
Postat av: Tessi

hehe=) du verkar rätt slut nu..men du borde nog vila upp dej...senaste månaderna har varit rätt intensiva!



Leta upp en blogg som heter Designa Din Blogg. Hon/han skriver om hur man gör om utseendet på sidan...ganska simpelt faktiskt. å ja...jag gjorde det heeelt sjlv=)

2009-07-10 @ 07:50:44
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

kul att du shoppa lite :) hehe!! Hoppas ni får en mysig helg! :) kram.

2009-07-10 @ 10:44:12
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0