Last day

Klockan ar snart 1am och imorgon ska vi kora pappa, Rose o Viktor till flyget... trist :( :( :( Men men... det var harligt o ha dom har sa lange! Idag tog jag dom till Boulder Junction... min chef Tom fragade om jag hade gatt i pension eftersom jag varit ledig sa lange, Deanna kom springades o kramade om mig och Lauren ocksa.. Tammi fragade mig idag pa facebook nar jag kommer tillbaka till jobbet for hon tycker inte om att arbeta med "weirdos". Haha... saknar dom allihopa men pa torsdag kommer jag tillbaka och da ska jag borja plocka upp extra shift.

Nu ska jag o Ryan ga och sova!!!!

Har lagt ut bilder pa facebook fran brollopet.... titta o njuuuut!a

www.facebook.com/mklagmann


Kommentarer
Postat av: Miiii

hoppas ni hade trevligt nu sista dagen! skönt för dig att dem ändå varit rätt länge hos er :) kram

2009-07-01 @ 10:44:39
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Magda

Tack så mycket. Jag hoppas att du får ett bra liv som nygift:) så fina bilder det var på er allihopa:)

2009-07-02 @ 12:35:38
URL: http://magdalenaledin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0