Germanfest

I helgen var det Germanfest! Franz hade signat upp oss for att jobba (volanteer) i ett av Scnhitzel basen sa klockan 4 drog vi ner till Summerfest grounds. Vi behovde dock inte borja jobba forran vid 6 sa jag och Ryan gick runt och strosade. Hittade ett jattefint halsband och en asiatisk klanning... lite sur nu i efterhand dock for jag markte inte att klanningarna hade olika storlekar och jag kopte en M, sa den ar lite stor... men men! Sen jobbade vi fran 6 till midnatt. Trotta var vi nar vi var klara men det var en rolig upplevelse.

Nu ar klockan 10 och vi tankte fara ut och cykla en timme. Efter det tankte vi aka till Fox Bay Cinema & Grill och ge Harry Potter en andra chans! Mmmm Breaded Mushrooms och en hamburgare far det nog bli!

Ryan ar over hos grannarna nu och ska hamta sin frys som han kopte av dom. Trakigt varre har mannen i huset bredvid blivit av med sitt jobb och nu maste hela familjen flytta! Sa dom hade en garage forsaljning for ett tag sedan och da var Ryan over och kopte oss en frys som vi ska stalla ner i kallaren!

Holl pa och kolla upp Prag resan och det tar ca 8 timmar med tag fran Tyskland till Prag och Ryan vill inte "wasta" 16 timmar pa taget nar han bara har 2 veckors semester sa nu maste jag kolla om det gar flyg till Prag! Det ska bli riktigt roligt att fara till Tyskland, skont med semester! Och riktigt roligt att fara och halsa pa AK och Johan!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0