Cykla

Den har veckan maste jag komma igang med cyklandet. Nasta helg (den 8:e) sa har vi ju Wheeling for healing 32 miles: 51.5 km som jag maste trana till. Helgen efter det funderade vi pa att fara och cykla i Elroy Sparta, fodelsedagspresenten till Susi. En hel helgs cyklandes. Tror att det ar en totalcykling pa runt 10 mil. Men det kommer mest troligt bli att vi kor dit fredag kvall och sen stannar 3 dagar och 2 natter, far hem pa sondag! Ska bli jatteroligt.. men som sagt, maste borja cykla massa nu sa min rumpa hanger med. Tankte cykla till jobbet nu hela den har veckan!

Igar for jag och Ryan och sag Harry Potter. Det var mysigt men samtidigt fick vi lite daligt samvete att vi spenderade hela dagen inomhus nar det var sa fint vader ute. Jag har sovit en hel massa pa sista tiden, inte riktigt saker pa varfor: om jag forsoker sova ikapp mig eller vad det ar, for egentligen ar jag inte sa trott men jag sover hela tiden. Minst 10 timmar om natten och sen gar jag garna och tar en "nap" pa eftermiddagen och sover en timme eller tva. Sa efter Harry Potter filmen sa gick jag och Ryan och tog oss en tupplur och vaknade forst 2 timmar senare. Kvallen spenderade vi med att stada i kallaren och sen fick vi Tacos som Franz hade gjort. Vi at middag framfor tv:n till The Haunting in Conneticut.
 
Idag jobbar jag 11-2/4 och sen hela veckan forutom Torsdag da jag tog ledigt. Jag ska ga pa UWM:s Open house downtown. (...University of Milwaukee) Vet inte riktigt vad det var for nat men tankte spana in laget lite.

Nu i helgen far Franz och Susi till Collin i Minneapolis sa jag och Ryan far en ensam helg. Kanhanda att vi gar pa State Fair om det ar nu i helgen, men ar osaker pa om det ar den har helgen eller nasta. Hursomhelst, vi har i alla fall tankt borja stada och roja och organisera upp i huset. Maste ju ta tag i Green Card papprererna som vi har halkat efter med!

....monday funday!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0