B.I.T.C.H

Okej, saaaaaa, this is what happened: jag fixar iordning mig som ett tok fore jobbet sa att jag kan vara redo att fara till jobbintervjuen direkt efter. Efterat fixar jag till mig och ater en snabb lunch pa jobbet och sen bar det av till jobbintervjuen. Dock sa hamnar jag lite vilse och Ryan har GPS:en med sig till Kanada sa jag ringer for att fraga efter vagbeskrivningen. Och tjejjen/receptionisten som svarar sager: oooh, I tried to call you to confirm your appointment and you never got back to me so I sent the hiring manager home! WHAT?! Va fan betyder det. Dumma receptionist brud. Jag ba: yeah well I was at work and I couldn't possible answer my phone! Irriterad som ett bi sa fick jag kora hem igen och vi ska ta intervjuen nasta vecka istallet. Sjukt irriterad blev jag over det. Har man bestamt ett mote sa kan man ju inte bara avbestamma motet! Det var ju igar vi bokade det och det var ju inte direkt sa att jag glomt bort motet pa bara en dag! iiiiih vad irriterad jag blev-- och jag blir inte irriterad sa ofta! Varfor ska man halla pa och confirma ett mote som redan ar BOKAT?! Sa jakla dumt!

Aaaaaah! Jaja, ser fram emot min Sushi kvall med brudarna ikvall iaf! Nat att se fram emot-- jag hyrde The Haunting in Conneticut sa jag ar super laddad! Tur att ens tjejkompisar aldrig sviker en! Nu ska jag stada!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men gud vilken idiot! Fan va knäppt. JAG SAKNAR DIG OCKSÅ GUMMAN! Självklart ska vi komma och hälsa på igen. Så fort vi får råd efter att huset är klart =) Vi tyckte båda att det var helt underbart att få vara hos er =) Kram kram

2009-07-22 @ 22:53:40
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Tessi

vilket jävla miffo! de hade aldrig hänt i Sverige...bäst du flyttar hem;) puss!

2009-07-22 @ 23:01:06
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

va dumt av henne! du får ta nya tag tills nästa vecka då :)

2009-07-29 @ 10:04:28
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0