1.....

WOW! Idag den 11 Juli ar det EXAKT 1 ar sedan jag flyttade hit, som jag satte mig pa flyget och antligen fick aka till USA!!! Wiiiii.. det maste firas! Nu ska vi ut pa en cykeltur och sen ska vi pa bio och sen blir det antingen att ga ut och ata middag eller grilla hemma pa bakgarden!!!!

I fredags var det 1 manad sedan vi gifte oss igen! WOW, tiden bara flyger ivag!!!! Jag har en helt underbar sommar! Idag har vi runt 26 grader! Sooolsken!

Hoppas alla far en riktigt bra helg! Kram!


Har precis kommit hem fran en 9 miles cykeltur. Skitskont! Ca 15 km blev det! Vi cyklade till Boulder Junction och det var inte alls speciellt langt. Knappt 4 miles en vag (mindre an 6 km) sa nu ar min nya plan att borja cykla till jobbet varje dag! Cykla en mil om dan ar ju inte helt fel! Det ar helt underbart vader ute och det var sa skont att komma ut i solskenet tillsammans med Ryan! Skont och fa umgas.. han skulle egentligen jobba imorse och for till jobbet runt 8-9 tiden men kom tillbaka en timme senare.. jag lag fortfarande i sangen och fattade ingenting. Han sa att han kort till jobbet och sen nar han kom dit sa bestamde han sig for att han inte ides aka in till jobbet sa han vande om och for hem igen! Och som sagt, han har ju redan lagt in 60 timmar den har veckan.. det ar nog mycket tycker vi bada tva!

Nu har vi atit frulle och duschat och ska ivag pa bio!

:)

Kommentarer
Postat av: lisa e

Tiden går fort när man har roligt!! :) känns inte som om det var en månad sen vi var i usa. För övrigt försöker ja få tag på min lärare för att fixa så jag kan komma till usa under våren.. håller tummar o tår!!! :) wiiii.



saknar dig!

föresten, visst hade ja glömt ett par solbrillor också? är dom kvar hos er?

2009-07-11 @ 18:32:38
URL: http://lisaeklund.blogg.se/
Postat av: Miii

ja shit tiden går fort :) hoppas ni hade en mysig kväll.

2009-07-12 @ 16:11:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0