What do you think?

Okej I need some help.  Jag har ju valt att ha svarta brudtarneklanningar (som brudtarnorna sjalva far valja ut, vad dom trivs i bast och vad dom ar mest bekvam i och pa det sattet kan dom sjalva valja prisklass), men sa har jag tankt knyta ihop fargtemat med sanna har satin band runt midjan. Men jag vet inte om jag ska ha breda eller smala ena. Breda var lite dyrare men det ar ju samtidigt snyggt. Sen ar det ju svart att veta hur det kommer se ut eftersom alla brudtarnor har olika klanningar pa sig ocksa. Usch vad svart, ar det nagon som har nagon ide eller tips att komma med.

Vad tror ni blir snyggast? Vill ju att det ska smalta in ocksa, inte att det ska se konstigt ut....




Kommentarer
Postat av: Miii

jag tycker nog att vi ska ha breda band så det syns vilken snygg färg det är, (lila).. för annars blire ju rätt mycket svart! Tror faktiskt att ett brett band passar de flesta svarta klänningar?! :) de känns som de..

2009-01-24 @ 17:09:29
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

då säger du till alla tärnor att dom ska ha en klänning som ser bra ut med ett lila band i midjan. det finns ju gott om sånna som inte är så dyra så om man redan valt men de inte passar så kan man ju köpa en ny=)

2009-01-24 @ 19:42:42
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0