Wedding Show

Ikvall tog vi det bara lugnt och sag en jattebra film: Taken. En riktigt superbra film som jag verkligen kan rekommendera. Spannande och bra story. Idag har jag forsokt jobba lite med brollopsplanerandet, organisera och strukturera upp allt som behovs goras. Forsoker gora en checklista pa allt som ska ordnas. Det ar snart bara 5 manader kvar!

Imorgon ska jag ochh Ryan pa nan slags Wedding Show, oversatt brollopsmassa gissar jag. Det ska bli spannande att se vad det kan vara for nat.

Nasta vecka jobbar jag bara mandag och torsdag och pa tisdag har jag bokat tid for 90 minuter massage. 90 minuter in heaven! Pa fredag daremot, har jag bokad tid for att dra mina visdomstander. Pa ett satt ar det skont att fa det bortgjort, aven om jag helst inte alls vill det. Men jag gissar pa att i langden sa ar det vart det, slippa ha ont och vark nar dom kranglar och vaxer.

Annars hander det inte sa mycket. Vi ska aka till Ikea om nagra veckor. Det ska bli riktigt kul. Franz & Susi ska nog folja med ocksa. En liten roadtrip till Chicago!

Ciao


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha, taken.. de ska jag komma ihåg :) så kan ja o Adam se den nån dag! Har ni sett Eden lake? den e bra också :) kram

2009-01-03 @ 11:51:21
Postat av: Anna

10 stämmer ja :o) Nu har uppdateringen kommit! Tack för att du skäller på mig :)

2009-01-03 @ 16:02:27
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0