Romantisk middag

Ikvall ar jag pa humor for att overraska Ryan till en romantisk trerattersmiddag. Han har varit sa gullig och omtanksam med mig och inget tillbaka har han fatt, sa jag tankte mysa till det ordentligt ikvall. Ska laga Mias mumsiga raksoppa till forratt, sen blir det nog panerad flundra med gronsaker i ugn och hemmagjord tzatziki och till efteratt kopte jag med mig hem fran jobbet Chocholate Caramel Pie och Turtle Cheesecake! Yum yum!

Sa nu ska jag hoppa i duschen och gora mig vacker och fin!

Kommentarer
Postat av: Mia

Låter ju super mysigt ju =) Har du föressten fått nåt sms av mig? Skickade men jag vet inte om det kom fram? Kram

2009-01-17 @ 21:32:51
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0