Onsdag....

idag steg jag upp klockan 7 och for till gymmet vid 9. Hade en san dar "blah" dag da allt bara kandes monotomt. (Undrar om det ar ratt ord jag soker). Ni vet, sadar nar allt bara gar pa rutin. Man stiger upp, man kollar mailen, man fixar sig iordning och satter sig i bilen, man kor bilen till gymmet, man stiger ur och gar in for att trana...... osv. En helt vanlig onsdag helt enkelt. Kande mig lite ringrostig nar jag tranade men jag tog mig atminstone till gymmet. *ger mig sjalv en high five*. Dessvarre har jag hittat nya favvochips, barbequesmak, och dom ar sa himla goda! Finns sa mycket gott har i varlden. Nar jag var pavag till omkladningsrummet sa vinkar 2 killar at mig att komma. Dom hade tidigare sagt att jag fick trana med dom om jag ville, men dom sag mycket starkare ut an mig sa jag avbojde artigt. Den ena killen borjade prata med mig och jag fick finfina komplimanger. Sen fragade han ut mig! Hehe, jag tog det som en komplimang och visade ringfingret. "Sorry, I'm married". Han hette Mike, en trevlig kille (very nice looking too) och var tydligen brandman(!!!!) Faktiskt den forsta morka kille jag nagonsin tyckt sag bra ut! Det var iaf lite roligt, sadar mitt i min trakiga vardag.

Sen for jag till jobbet, jobbade och for hem. Klockan 3 hade jag en physical hos doktor Brooks. Det var lite komplicerat for jag forstod typ halften av alla medicinska termer som dom uttryckte. Behover du en "pepp" fragade killen i receptionen. "Ursakta" svarade jag, vad ar en pepp? Ja, du vet, en san dar grej for kvinnor.. gynekologundersokninng. "jaha" ja inte vet jag. Jag ar har for att gora en helundersokning. Och sen fragade dom om jag hade tagit en konstig spruta som hette natt pa T... men inte vet jag. Jag har tagit alla sprutor sen jag gick i skolan men tror inget efter det. Eller? Dom sa sprutan gor en immun mot typ om man skulle skara sig och fa in metall i saret och do. Jag fattar ingenting!

Och sa har jag fatt tillbaka mina roda prickar och nu kliar dom jattemycket. Fast det ar inte direkt prickar nu, det ser mer ut som om jag ar rodflammig over hela kroppen. Ingen vet orsaken dock.. sa nu ater jag na piller som gor sa att det inte ska klika sa mycket. Men jag undrar just vad det kan vara for nat som jag ar allergisk mot och hur jag ska kunna lista ut vad det ar! Jag har inte en bleeeeekaste aning... kan vara mina p-piller. Men jag har ingen som helst aning!

Nu sitter jag har igen framfor datorn, ska gora lite tyskalaxa. Jag saknar Ryan! Hoppas han inte blir lika sen som igar, da var han inte hemma forran klockan 7. Lite vaaaal sent tycker jag nar han var pa jobbet klockan 7 pa morgonen. Han har laanga arbetsdagar, men det verkar som han ska fa loneforhojning i slutet pa veckan iaf! Inte illa det inte!

PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Miii

hehe va kul att han bjöd ut dig och att du kunde visa att du var gift :) hehe..

jobbigt att de har kommit tillbaka, dina röda prickar :( hoppas dem försvinner snart.

KRAM

2009-01-29 @ 15:32:50
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Det var inte stelkrampsspruta han undrade över eller?

2009-01-30 @ 12:34:18
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0