Online test for USA

Jag kom pa en grej, som jag tankte dela med mig. Anton namnde (nar han kom och halsade pa mig forra aret) och Viktor (min lillebror) namnde ocksa att de var tvungen gora nat slags intrades test, eller prov pa natet for att fa tillstand att komma in i USA. Jag har tyvarr inga detaljer om vad det skulle vara for nat, men det var inget svart, men nagot som behovdes for att komma in i USA. Kolla upp detta... och om ni vet nagot som inte jag vet beratta garna hur det funkar. Jag har ingen aning, men jag har manga svenskar som tankt komma till brollopet och dom vill garna veta.

Laste precis pa Maries blogg att mina brudar fran Boden (Miii, Tessi, Lisa, Mia & Jannice) nu bokat sin resa hit!!!! Jag ar overlycklig... Det ska bli sa kul att traffa er igen. Saknar er otroligt mycket och jag ar sa lycklig att ni kan komma och uppleva min stora dag tillsammans med mig. Love you all! Hittills har jag 13 stycken klara JA fran Sverige. Inte illa pinkat maste jag saga. Och da har inte halften svarat an pa min inbjudningslista. Och nu ar det bara 4 och en halv manad kvar!

Idag ar jag uppe fore tuppen. Klev upp klockan 7. Kanns skont, ska aka till gymmet innan jobbet tankte jag sa nu ater jag frukost! Sen resten av veckan blir det att stada! Ska skrubba i toaletterna och golv och sant dar.. riktigt grovstada tankte jag.

Igar for jag pa min tyskakurs, niva 2. Jatteroligt och traffa alla igen, tycker verkligen vi har en toppen grupp. Sa mandagskvallarna ar nu mycket roligare. Kul att fa gora nat annorlunda och traffa lite mer manniskor!!!! Jobbigt bara o kora downtown, tar en timme att kora dit (med the rush traffic) men bara drygt en halvtimme hem. Nasta mandag efter tyskan sa blir det direkt till mitt jobb, for da ar det Julfest! Det ska bli skoj!

Igar fick jag ett mail ocksa: Your Ebay item has been shipped! Sa nu far vi halla tummaran, Tessi, att det kommer fram!

See ya later!


Kommentarer
Postat av: Miiii

Jo vi får kolla upp de där, ska höra med Anton va han gjorde för något :) Ja, känns toppen nu att de är bokat, åh snart är vi där!! :) Längtar....

Puss min gumma!!

2009-01-27 @ 16:27:13
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Tessi

hehe ja de får vi verkligen=)

2009-01-28 @ 11:40:39
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0