Massage

Ikvall har jag bokat 90 minuter lang massage (julklappen som jag fick av Ryan!) och da har jag bara tankt att njuta!!!! Himmelskt. Har aldrig gatt pa massage tidigare, om nu inte Icas 15 minuters massage raknas forstas! Det ar en kombination av Body Polish (30 minuter) och sen vanlig massage (60 minuter). Forhoppningsvis kommer man hem och kanner sig som en ny manniska. Kanner att jag verkligen kan behova det har. Jag ar tyvarr nere i en liten svacka. Jag saknar mina kompisar fran Boden fruktansvart mycket. Det ar svart for Ryan kan inte gora sa mycket at det, och han ser pa mig att jag ar lite nere. Och pa toppen av i:et sa paverkar det mitt humor vilket jag tyvarr inte kan kontrollera och da blir vi bada inte glada. Men jag hoppas det gar over snart, brollopet ar ju bara om 5 manader och da far jag ju se dom flesta igen!!!! Jag langtar innibombens!!!

I slutet pa Januari (den 26:e) sa firar jag och Ryan 2 ar som gifta. Sa jag hoppas jag mar lite battre da och kan njuta av varan dag! Jag har en tendens till att bli rastlos ocksa och just nu efter julen och nyaret sa har tempot blivit lugnt igen, jag tycker det ar mycket roligare nar det hander mycket runt omkring mig. Men sa ska vi ju aka till Ikea snart och det ser jag verkligen fram emot!

Och sa haller jag pa och andrar om alla "amerikanska" inbjudningar. Maste andra datum och tider pa dom och det ar ett "pain in the ass". Jag lyckades ju gora fardigt over 100 stycken nar jag var i Sverige och nu maste jag gora om allihopa! Hjalper ju inte direkt mitt humor om man sager sa!!!

Kommentarer
Postat av: Miii

Men gumman, inge kul om du är nere i en svacka nu, jobbigt men sånt kommer väl och går antar jag! Du vet att de bara är att ringa om det är något eller du bara vill surra av dig ett tag! :) kom alltid ihåg det! Jooo vi har en supermysig dag! :) är så kär! joo precis, så länge som jag o Adam e tillsammans, så länge har ni varit gifta, hihi :) KRAAAAAAM!

2009-01-06 @ 18:53:35
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0