Lordag

Idag var jag uppe med tuppen. Ryan jobbade idag och for ivag vid 7 imorse, sa da minsann steg jag ocksa upp, fixade iordning mig och for till gymmet. Jag har nog inte varit dar sen i hostas och det var sa otroligt skont att fa svettas lite! Ju mer jag gar till gymmet ju mer bekvam blir jag ju ocksa. I borjan saknade jag Step In sa himla mycket for jag var sa van vid det gymmet och att bekanta sig med ett nytt gym tar alltid sin tid. Men nu borjar jag kanna mig mer saker och hittar till alla olika stationer som jag vill trana. Idag blev det att trana min sma armar! Hehe.

Efter jag varit och tranat begav jag mig till jobbet pa obligatoriskt mote som tog drygt en och en halv timme. En massa om att vi maste vara ordentligare annars far vi sparken. Har ar det valdigt enkelt att fa sparken.. men jag tror inte jag behover oroa mig speciellt mycket.

Imorgon ska vi pa dop sa efter jag kom hem fran motet satte jag igang och gjorde ett litet dopkort. Har inte tid att aka och inhandla nat. Idag ar det ju min och Ryans dag (egentligen ar det pa mandag men vi firar lite i forvag). Vi fick gratis biljetter till Bucks game (basket) sa da bestamde vi oss for att forst ata pa en restaurang mitt emot basketen och sen ga dit och kolla in matchen. Inte for att jag ar speciellt intresserad, daremot ar biljetterna varda over 1000 kr, platserna ar tydligen hur bra som helst! So why not! Det blir sakert kul! Pratade precis med Susi och hon och Franz ar sa gulliga. Hon tyckte ocksa vi skulle ga pa matchen eftersom det var gratis och sen sa skulle tydligen hon och Franz bjuda oss pa middagen ute som varan anniversary present! Dom ar alldeles for bra for och vara sann!

Igar ringde Tessi och det var hur underbart som helst att hora hennes rost! Mmm miss you baby! Och efter mycket OM OCH MEN lyckades jag bestalla loshar fran EBAY... nu hoppas jag bara det kommer fram!!! Och sen surrade jag lite med Jannice ocksa! YAY! Saknar mina brudar!

Nasta vecka pa fredag ska jag eventuellt ut pa en tjejkvall (yaaay kuul) och sen fredagen efter det ska jag och Ryan till Deanna (min jobbarkompis) och dricka nagra drinkar och sen pa lordagen ar det planerat att Melissa och Erik samt Rebekah och hennes Eric ska komma hit pa en middag/spelkvall!

Lite mer socialt liv verkar det bli nasta veckorna vilket jag ser framemot!

Nu ar klockan snart 1 och ingen Ryan hemma an..... hmmmm!

Hoppas ni far en super helg! PUSS!

Ps: Miii, jag haller med dig angaende banden till era klanningar! Breda blir nog snyggast! taaaaaaack gumman! Hoppas du far en mysig hemmakvall! Onskade jag kunde komma over! PUSS


Kommentarer
Postat av: Miii

mmm hade varit trevlig om du kommit över :) men lite svårt, hehe... vad kul om nästa vecka blir lite mer social vecka! det gillar du juh :) PUSS.

2009-01-25 @ 15:58:01
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0