Lite gladare

efter att ha surrat med Mia igar pa msn (tack gumman), pratat med Miii pa telefonen (supertack sot) och fatt snalla kommentarer fran bland annat systedotter (tack tack) sa mar jag lite battre. Och sa var det nat jag skulle skriva, som slog mig, men nu har jag glomt bort vad det var. Typiskt.


Jooo vanta lite nu. Nu kom jag pa vad det var: Det roligaste av allt ar att Ryan anser att jag har "moodsvings", att mitt  humor ar helt galet och att jag blir upprord for varje liten grej, medan jag sjalv anser mig reagera som vanligt. Kanske jag har PMS????


Kommentarer
Postat av: Miii

Vad bra gumman, att de känns bättre :) Himla kul o surra med dig igen!! kram

2009-01-07 @ 20:51:46
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Mia

Men gumman! Det är klart att måste få avreagera sig lite ibland! Även om man inte vet varför man är arg eller lessen.. det brukar jag göra iaf =) Kan vara svinsur utan att veta varför men får jag bara avreagera mig eller vara ensam ett tag och pyssla med annat så går det över och allt känns bra igen! PUSS gumman

2009-01-08 @ 01:29:18
URL: http://miaindia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0