Lab test

Inatt var jag tvungen att "fasta" i 12 timmar. Jag skulle namligen till labbet idag innan jobbet och ta blodprov och da var man tvungen att fasta i 12 timmar innan. Bara dricka vatten. Det var iofs inte sa svart, jag at ingenting efter 7 igar kvall och sen gick jag ju och la mig. Fast dom glomde namna att jag aven skulle ta ett urinprov, och jag som vanligtvis dricker sa lite om dagarna hade ingenting att klamma ur, sa jag fick stanna kvar i en halvtimme och halla i mig vatten innan jag kunde lamna provet. Som tur var for jag nastan 2 timmar innan jobbet sa nu behover jag inte stressa till jobbet.

I helgen var det meningen att jag och Ryan skulle storstada huset, stada bort julen och borja mala. Men vi har varit extremt lata sa det ser ut sm ett bombnedslag har och jag orkar verkligen inte ta tag i det. Kanske imorgon. Ikvall klockan 6 har jag tyska niva 2 som startar igen. Jag som hade tankt plugga och trana en massa under "lovet" men jag har inte ens oppnat boken en endaste gang. Far se hur mycket jag glomt bort.

I lordags firade jag och Ryan varan 2 ars Anniversary. Vi for pa en basketmatch, The Bucks spelade mot The Kings. Vi hade sjukt bra platser. 15 rader fran planen. Det var faktiskt himla kul och gora nat annorlunda! Och sen testade jag en Strawberry Cheescake Shot.. sjukt god! Hehe.

Igar var vi pa dop, Ryans morbror Scott och hans fru Lydia dopte sin lilla son Maxwell Theodore. De dopte honom i en katolsk kyrka sa da fick vi uppleva en katolsk kyrkcermoni. Det var lite annorlunda mot for den kyrka dar vi gar till. De sjong en hel massa, det var trevligt. Efter det for vi ut och at frukost.

What else, jag har spelat en hel massa Nintendo (gamla) och har nu varvat bade Maria 1, 2 och 3. (3:an har jag varvat 2 ganger). Hehe. Onskade vi hade Iceclimber dock.. Ryan har aldrig spelat Iceclimber. Det ar illa nar han inte ens vet vad det ar for spel. Det basta spelet till gamla Nintendo!

Nu blir det jobbet!!!! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0