In the grocery store

Efter jobbet idag for jag forbi Pick'n'Save for att handla lite mat. En snabbis tankte jag, eftersom jag var trottare an trottast och bara ville hem till varmen. Men sa kom jag pa att jag och Ryan firar ju 2 ar i slutet pa manaden och sen kommer ju Alla hjartans dag upp sa jag stannade till vid korthyllan pa vagen mot kassan. Jag kommer ihag alla dom ganger i Sverige nar jag blivit sa frustrerad for att jag aldrig kan hitta nat bra kort men i det har fallet var det rena raka motsatsen. Jag hittade alldeles for manga bra kort och tillslut kunde jag inte ens valja vilka som var bast. Utbudet har pa kort ar sa otroligt mycket battre och det ar sa roligt att leta efter kort da. Tillslut hittade jag tva mycket passande och bra kort.

Jaha och sen nar jag da val var i kassan da tittar kassorskan underligt pa mig ganska lange. Jag tycker hon beter sig lite underligt men sager ingenting. Tillslut sa sager hon nar jag ar pavag att ga: jaaaa.. nu vet jag vem du liknar. Jessica Alba. Har nagon nagonsin sagt det forut?? Haha, vilken komplimang! Och det roligaste ar att jag har hort det forut. En gang i Asien var det en kille nar vi backpackade som sa det. Och sen en annan gang i Sverige i Ostersund tror jag! Dar ser man, det tar jag som en riktigt komplimang. Jessica Alba ar riktig hot!

Imorgon ska jag och Ryan pa cake tasting! Yum yum. Och pa lordag ska vi aka till Ikea!

See ya!

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi.. Härlig komplimang =) Åh guuud va gott med tårtor! Jag har jordens mensvärk och skulle kunna mörda för tårta och annat gott! =) Kram

2009-01-14 @ 23:15:57
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Miii

jo de var bra komplimang :) kommer ihåg att du fått den förut också hehe! Nu ska jag till luleå, puss gumman.

2009-01-15 @ 09:12:56
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0