I'm starving

.... gu f*rbannat! Jag hungrar ihjal. Det ar sjukt irriterande att inte kunna ata normalt. Allt som kommer i mig ar i flytande, mjuk form (soppa och san skit). Nu borjar jag bli less, efter 4 dagar ar det lite gammalt. Jag vill ha en stor fet hamburgare fran McDonalds!!!!!!!!!!! Det ska jag ha sa fort jag kan ata igen! Jag har ingen aning nar jag far ata och tugga igen. Just nu forsoker jag trycka i mig lite grot.. bara nanting annorlunda och med smak. Jag satte pa en massa lingonsylt, men det ar lite segt att ata. Far vara sa forsiktig att man inte tuggar langst bak eller sa att nat fastnar dar bak... man vet ju inte hur kansligt det ar darbak. Men jag ar konstant hungrig.... vet inte riktigt vad jag ska hitta pa for nat. Ar less less less less pa all mat... mmmmm drommer om min hamburgare med mycket mycket pommes!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Miiii

usch va jobbigt o inte kunna äta nå mat.. huvva, kommer ihåg hur segt de var när man hade piercat tungan, då man fick äta soppa o grejer.. men men, hur länge kommer de va så?

2009-01-13 @ 20:16:22
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Ojojoj, så fort du kan äta normalt igen får du mumsa i dig en stor köttbit eller nåt!! Ami är min faster och jobbar också på firman. Hon tog bilden på dig från bloggen och satte den på sitt skrivbord. Varför vet jag inte...hon tyckte väl den var fin :o)

2009-01-14 @ 08:24:09
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0