Hemlis

Jag har faktiskt ingenting att saga tror jag. Mitt senaste projekt ar namligen en hemlighet (alla som kanner mig vet ju hur bra jag ar pa att halla hemlisar.....) sa jag vagar knappt skriva nat med risk att jag rakar avsloja nat. Det ar i alla fall en hemlighet till brollopet. Och det ar en san rolig och spannande hemlighet som jag egentligen vill ropa ut till allt och alla. Men jag far enkelt halla mig och ni far ha talamod! Vet inte ens hur slutresultatet kommer bli, det kommer bli en hel del "jobb" for mig och Ryan, som om vi inte hade nog jobb framfor oss! Snart ar det bara 4 manader kvar till brollopet. Just nu haller jag pa att gora mina bordsdekorationer 'centerpieces". Men som allt annat sa ar det mycket jobb med det ocksa naturligvis. Valdigt tidskravande. Som tur ar tittar jag mycket pa film medans jag pysslar, just nu ar jag i en HSM period (High School Musical- usch vad jag ar barnsligt romantisk)



och American Idol har precis borjat sa det foljer jag slaviskt!

Okej, jag vet att ni ar lite nyfikna pa min hemlighet. Har kommer en liten ledtrad:



Take My Hand
Take a Breath
Pull me Close
And take one Step
Keep your eyes
Locked on mine
And let the music be your guide



Vart senaste inkop fran Ikea gar hand i hand in i vart vardagsrum!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Marre! Brukar läsa din blogg...har bara glömt att kommentera nån gång=). Snygg byrå...har en likadan hos mig...har du sett att det finns en glasskiva man kan köpa till och lägga på...snyggt blir det! Ni verkar ha fullt sjå med bröllopsplaneringen...så kul det måste vara!! Hoppas du mår bättre efter de där utslagen du hade.... Kram// Linda.

2009-01-21 @ 17:19:56
Postat av: Miii

Nåå va fint med byrån och tavlan! :) verkligen! hehe en ledtråd, jadu.. klurigt!! hihi spännande.

2009-01-21 @ 19:34:54
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0