Bizarre

Igar blev det en dagstripp till IKEA! Jag alskar IKEA och Ryan uttrycker det sa fint "a little daytrip to Sweden" Det blev en massa inkop till brollopet, vi hittade sjukt bra priser for ex. vaser och bordsdekorationer! Supernojd. Och sen handlade vi en massa till huset, vart storsta inkop var en byra (MALM) till vardagsrummet. Jag och Ryan satte ihop den igar kvall, vi var nog inte fardiga forran 11, men den passar helt perfekt in i vart lilla vardagsrum. Sen handlade jag en massa gott: kaviar, ost och polarbrod och sen ocksa lingonsylt och hjotronsylt! MUUUUMS!!! Ikea har faktiskt himla bra priser. Hjotronsylten kostade bara 4 dollar, vilket ar drygt 32 kr tror jag. Forra gangen vi hittade hjortronsylt betalade vi nastan 15 dollar, vilket ar typ 100 spann.

Och sen hande varldens mest bisarra grej. I borjan av var IKEA tripp, nar vi precis anlant till affaren och kikade runt sa upptackte jag 2 sma roda prickar pa min arm. Lite skojsamt sa jag till Ryan: "I think we must have spiders in the bed" och sa visade jag honom mina sma bett. Tankte inte mera pa dom men senare pa kvallen, vid 9 tiden sa borjde det plotsligt klia pa kroppen. Och helt plotsligt hade jag roda prickar over HELA kroppen: benen, magen, ryggen..... helt sjukt. Jag ar inte sjuk sa jag vet inte riktigt vad det kan vara for nat. Vi ska aka till lakaren nu nar dom oppnar klockan 10 och undersoka saken narmare!

Jag uppdaterar situationen snarast mojligt. Nu blir det svensk frukost!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Tessi

ah! shit va läskigt! så kan du ju inte skriva å sen vänta med fotsättningen!

2009-01-18 @ 16:14:15
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miii

Men gu, undra vad det kan vara då? Läskigt med röda prickar över hela kroppen! ja uppdatera snart så man får veta vad det var för någe! kraaaaam

2009-01-18 @ 16:35:37
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0