24 hours

Lakaren bad mig skriva ner ALLT jag gjort i en 24 timmars period, eftersom han inte var 100 pa vad det var jag var allergisk mot. So here it goes:

Fredag morgon:

*Jag steg upp och at en rasperrry youghurt samt tog min sista antibiotika tablett
* Jag tror att jag duschade och fixade till mig innan jobbet
* Jag for till jobbet och dar at jag shrimp bisquet och 2 steak fries
* Jag for hem och borjade forbereda Ryans overrasknings middag. Dricker lite vatten under tiden.
* Ryan kommer hem och vi ater middag som bestar av: 1 cosmo, rak och vitlokssoppa, brod och dipp, vin, panerad flundra med ugnskokta gronsaker till, malibu pineapple, chocolate caramel pie och turtle cheesecake till efteratt tillsammans med lite kaffe. Ett litet kex med lufttorkad skinka pa.

Lordag morgon:

* Vi stiger upp och gor iordning oss for IKEA. Vi delar pa en strawberry yoghurt. (Jag har pa mig ett linne jag inte anvant sen sommaren-det rosa)
* Franz och Susi hamtar upp oss och vi borjar kora mot IKEA. Vi stannar till pa vagen och ater frukost: jag och Susi delar pa en varm toast med philadelphia ost samt varma jordgubbar. Och varm choklad till. Jag ater ocksa lite av 2 agg, 2 pannkakor, bacon och smakar pa Ryans kebab.
*Vi anlander till IKEA och det ar da jag upptacker 2 sma "myggbett/spindelbett" pa armen. Senare pa kvallen har jag roda prickar over hela kroppen!

And that's it!


Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm.. märkligt! Kan dominte göra typ pricktest som dom har gjort på mig?Kram

2009-01-19 @ 22:18:22
URL: http://miaindia.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hmm.. hoppas det it är allvarligt!! :(

2009-01-20 @ 18:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0