2009

Ett helt nytt ar- ett helt nytt liv- en helt ny borjan pa det nya aret i USA! Det kanns otroligt bra att starta aret pa ratt sida av jordklotet. Nyarsafton blev en lugn kvall. Deanna och hennes pojkvan kom aldrig over, dom hade tydligen dubbelbokat och skulle umgas med slakt istallet. Sa det blev bara Klagmann familjen i ar. Jag fick ocksa en massa roliga telefonsamtal fran Sverige, bland annat pratade jag med Miiiii ganget :) Sotnosarna ringde och onskade mig gott nytt ar. Ett galet pizzabud som visade sig vara min bror Daniel och Anton som var finkladd i frack! :) Valdigt underhallande!

Imorse steg vi upp klockan 8 och forberedde oss for Ryans arliga Polarbearing. Jag overvagde att hoppa i anda tills vi steg ur bilen downtown och insag att det var stormande blasigt. Huvva. Ryan var en riktig trooper dock och plurrade utan problem ner i Lake Michigan for 15 aret i raken.

 

Har ar bilderna pa mitt nya kontor! Det kanns riktigt bra att ha ett "eget" rum i huset. Det ar verkligen "mitt" rum.

Forst "before" pictures:

 

Och sa har blev slutresultet. Vi har naturligtvis lite smatt och gott kvar som gar att fixxa, typ lite mer dekorationer pa vaggarna och sa men i ovrigt sa ar rummet fardigt.

   

Har ar min lilla scrapbooking horna:

 

Och ett litet vagg projekt som jag haller pa med!!!



Ja det var det!

Snipp snapp snut, sa var sagan slut!

Ps: Angelika, jag har provat maila flera ganger men inte fatt nat svar. Vad ar adressen till din blogg??????


Kommentarer
Postat av: Miii

badade du också Marre? usch va kallt de måste ha varit :) vad fint du har fått dig, ett eget kontor, skönt! åh längtar tills vi också har sån plats, dvs huuus... :) kram

2009-01-02 @ 12:20:24
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Angelica

med Ica på slutet ;)



jag har lösenord på min blogg försök maila mig igen

[email protected]

Observera LIVE inte HOTMAIL :)



KRAM

2009-01-04 @ 22:12:04
Postat av: Anna

Gott Nytt År! Vad fint det blev i ditt rum! Jag längtar tills jag får göra i ordning mitt hobbyrum. Då ska symaskinen få sin egen plats, och mina målargrejer och annat kul :o)

2009-01-05 @ 12:44:22
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0