Xmas Party @ B-Junk

Igar kvall hade mitt jobb sin arliga julfest vilket alltid intraffar dagen efter Superbowl (vilket ar en SUPERSTOR grej har i USA...alltsa Superbowl och inte julfesten). Jag kom hem fran tyskan strax efter 9, for hem en snabbis innan for att piffa upp mig och hamta upp Ryan. Vi var val dar runt halv 10. Jag fick 2 gratisdrinkar och sen hade dom en buffe. Jag startade lugnt med en Malibu Pineapple, mums, och gick sedan over till en Apple Martini. Oh hej och ha vad det var mycket alkohol! Jag var tvungen ge Ryan halva for annars hade jag nog inte kunnat sta upp, men god var den!

Under kvallens gang sa bjod bossen pa en heeeel massa Cherry Bombs. Det slutade nog nanstans runt 5 stycken shots och med all den red bullen sa var jag ganska bra pa G! Jag hade faktiskt himla roligt. Det enda trakiga var att Ryan inte fatt ledigt fran jobbet sa han var tvungen att vara pa jobbet 7 imorse. Han tog det ganska lugnt aven om han var med pa alla shotsen... dessutom sa hade vi nat som dom kallar "Patron". Nan slags tequila, men den ar riktigt "smooth"... med lite lime pa det sa rinner det ner nice i magen. Det hela borjade pa Halloween da vi hade en massa och Trisha (bartendern) blev sa packad att hon inte minns Halloween. Och sa skyllde hon allt pa mig! Sa den har gangen ville hon bjuda igen mig och Ryan pa varsin Patron, och efter det bjod Ryan oss pa en, och efter det kom en annan tjej Sabrina och bjod alla pa en runda Patron! Ojojoj! Det ar det roliga har i USA, det ar valdigt vanligt att nagon alltid bjuder pa en "runda".. ingen forvantar sig att fa tillbaka nat eller sa, det ar bara sa det funkar har! Ar man ute ett gang kompisar sa ar det liksom aldrig sa att man koper varsin drink, utan det ar alltid nan som bjuder pa en runda. Ofta slutar det ju med att man ar jamnt ut under kvallens gang!

Ja himla kul var det iaf! Jag som varit lite socialt deppig behovde verkligen rolig kvall ute! Vi for hem runt halv 1 och sa gjorde Ryan pizza at mig i pizzaugnen! MUMS fillibabba, vi gick val o la oss nan gang runt 2.

Stackars Ryan... han klev upp runt 6 imorse och jobbar sakert till 6 ikvall. Han var helt fantastisk igar, tog hand om mig och sag till att jag hade kul! Alla pa jobbet alskar honom! :) Nastan lika mycket som mig.. hehe... sa ikvall tanket jag bjuda honom pa nan god hemmagjord mat nar han kommer hem och sen ska han bara fa viiiiila!!!!!

*love love love love*

  
Me, Collin, Joe & Jess       Trisha, Me, Collin,          Drunk, drunk & more 
                                                   Lauren & Carly                 drunk

  
 Dino "the owner"                          ME                          "the southside: Katie &
                                                                                          Lauren"
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0