TJI FICK JAG!

Det hela slutade med en helt underbar Alla Hjartans Dag, trots en lite "rough start" pa morgonen. Jag far dock skylla mig sjalv, otalmodig som jag ar. Eftersom vi kom hem halv 4 pa lordagsmorgonen sa sov jag anda tills klockan 12. Det forsta jag gjorde (i vanlig ordning) var att kolla mailen, facebook, bloggar osv. Sjalvklart laste jag Maries blogg om hur underbar hennes Alla Hjartans Dag hade varit och kunde inte hjalpa att det pirrade till i magen. What would I get? Man blir ju lite nyfiken! Dock glomde jag bort att jag ligger 7 timmar efter er i Sverige sa min Alla Hjartans Dag hade ju knappt borjat. Sen sa kunde jag inte hitta Ryan heller men det visade sig att han hade varit ute och skottat hela morgonen.

Jag ar alldeles for impatient sa jag borjade babbla om Maries blogg och hennes Alla Hjartans Dag och sa att jag ocksa ibland onskade att jag blev lite overraskad. Inga stora grejor eller sa, men hehe, jag gav exemplet att Adam hade gett Marie ett hopprep och overraskat henne eftersom hon velat ha ett. Ryan tittade konstigt pa mig och sa: Soooo you want me to give you a jumprope? Suck tankte jag, han fattar ju ingenting, sa jag nojde mig med att gladjas at att vi skulle ga ut och ata en romantisk middag senare pa kvallen.

Vi gjorde oss fina och begav oss till "The Venice Club" som var en italienskt jattemysig restaurang.


Vi testade farska musslor till forratt och at pasta till varmratt.

                                            

Det blev en hel lyckad utekvall och jag njot som bara den! Sen nar vi kommer hem sa fragar Ryan mig om jag inte kan halla upp ett glas champagne at honom. Naaae det ids jag inte, sager jag och gar och satter mig framfor datorn. Jag var helt nojd med min kvall och misstankte absolut ingenting. Sen sa borjar min telefon ringa mitt i allt, klockan 10 pa kvallen.. shit tanker jag. Vem sjutton kan det vara sa jag rusar ut i koket och letar min mobil och stannar tvart i koket! Dar ligger min telefon ovanpa ett stort paket och sa ligger det ett kort bredvid! Ah vad jag kande mig dum. Ryan hade ju planerat det har heeela dagen och jag hade ju inte misstankt nat alls och babblat om att jag onskat att han var mer romantisk. Tjiiii fick jag minsann. Jag rusade tillbaka in i sovrummet och overroste honom med kramar!!!! Helt perfekt avslut pa kvallen!



Imorse vaknade jag klockan 9 av att Ryan ropar mitt namn flera ganger. Jag fattar ingenting, vaknar och kanner doften att frukost. Ryan har gjort frukost pa sangen at mig... nu ska vi ivag pa nagra sma arenden och sen forsoka hinna med att ga pa bio!

jaaaa, jag sager da det... TJI FICK JAG!

Kommentarer
Postat av: Miiii

hehe men gumman :) ja där fick du, han hade visst ordnat paket åt dej :) skönt att ni hade det supermysigt ni också!!! Puss på dig sötnos.

2009-02-15 @ 19:16:59
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Angelica

Men Marre!! :P Haha tji fick du :D

2009-02-16 @ 09:56:14
Postat av: Angelica

Hur kan du alltid bli så fin på kort??

2009-02-16 @ 13:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0