Ny vecka - nya tag

Forra veckan blev ju inte riktigt som jag tankt mig, men den har veckan kanns MYCKET battre, tack o lov! Har precis kommit hem fran jobbet och ska snart hoppa in i duschen och gora mig iordning for tyskan och sen Julfest pa jobbet. Klockan 6 till halv 9 har jag tyska och sen borjar julfesten halv 9, men det tar mig ca en halvtimme att kora hem fran tyskan sa det far bli att brumma rejalt pa gasen och hamta upp Ryan! Men jag fixar iordning mig innan jag far till tyskan sa jag ar redo och fardig efterat.

Igar for jag och Ryan pa var forsta "gift registry" infor brollopet pa Boston Store. Vet inte om nat liknande finns i Sverige men i USA ar det jattevanligt att man som brollopspar gar in i olika butiker och registrerar sig. Detta gor det enkelt for vara brollopsgaster att ga in i butiken och fa en lista pa vad vi onskar oss till brollopet. Haha det var HUUUR roligt som helst. Det var precis som i filmerna; man far en san dar liten laser grej och sen far man ga runt i butiken och scanna allt som man vill ha! Eftersom jag ar boss i huset sa fick jag vara ansvarig for lasergrejen! Hehe.... 

Idag efter jobbet for jag och tvattade bilen. Hehe, det var forsta gangen jag nagonsin tvatt en bil och det var lite spannande. Glad att jag klarade det alldeles sjalv och valdigt glad over att ha en ren och fin bil!

Efter mitt aventyr pa biltvatten for jag till Wahlgreens. Skulle hamta ut mina p-piller, vilket tog 10 minuter sa jag gick runt i butiken och kopte lite makeup. Cheeeeeses, jag fick 1 nagellack, 1 kurva ogonfransarna manick, nageldekorationer, 3 eyeliner och ett set med 4 ogonskuggor i en, for ca 170 spann. Typ ogonskugge-setet sjalv i Sverige gar ju pa over 100 spann!

Jaja, ska gora mig snyggis nu!!!! Ryan har namligen tagit ledigt imorgon sa han slipper var bakis pa jobbet ;) Sa jag tankte charma sockorna av honom nar jag kommer hem fran tyskan!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0