Not the weekend I planned

I fredags kvall ringde Amy och stallde in var "drink kvall". Jag som verkligen hade sett fram emot en tjejkvall ute. Ryan jobbade over en massa hela forra veckan (dom har kopt en ny maskin pa hans jobb som behover justeras och "stallas" in) och sjalvklart ar Ryan den som ar hjarnan bakom allt det. Det blev 12 timmas pass forra veckan nastan varje dag, samt telefonsamtal fran jobbet dygnet runt. Jag var inte pa sadar super lyckligt humor om man sager sa! Darfor blev det lite deppigt nar Amy stallde in varan kvall ut. Jag hade verkligen behovt mig en drink.

Lordagen borjade inte sa bra heller, jag och Ryan rok ihop pga av nan liten skitsak. Jag antar att det ar den tiden i manaden for mig (igen). Turligt nog varade det inte speciellt lange och vi hann faktiskt utratta en hel del. Kvallen avslutades med bloody steaks och screwdrivers (med sprite) hos grannarna. Himla trevligt hade vi det.

Idag forsoker vi gora fardigt gastrummet, jag ar riktigt nojd med fargerna vi valde: Silvermist & Glimmer. Vi har olika slags fargteman i vara rum, vilket jag tycker ar jattemysigt.

Imorgon ar det tyska igen och sen julfest pa jobbet!!! Ryan har tagit ledigt pa tisdag!!!!! :) Myspys, fast jag maste jobba.. men det ar ju bara mellan 11-2.

Och sa fick jag mitt har i posten ocksa!! Grejt, men det var verkligen fel farg sa pa onsdag ska jag folja med Ryan till hans harfrissa Terry, sa ska hon fa farga mitt "har"!!!!

PUSS PUSS

Kommentarer
Postat av: Miiii

jaha, synd att de inte blev som du hade tänkt.. men skönt att ni löste erat tjafs du o Ryan, det är ju huvudsaken! :) Jo vi har haft en supermysig helg, jätteglad för det.. ta de lugnt o bara vara!! Vad bra att du fått ditt hår också! :) och att du kan färga de är ju ännu bättre så de blir din färg! nice... Puss gumman.

2009-02-01 @ 22:29:26
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: ✿Linda H ✿

jag älskar att fläta så det e ju en förutsättning.. haha och sedan börjar jag göra en inbakad (eller utbakad) fläta bakom ena örat (sparar håret runt pannan och sidorna som skall vara med i fläten och sätter upp resten i en knut så det inte e i vägen) jag "bakar" dock bara in den på framsidan (lägger till hår när jag tar den testen som är närmast pannan och lägger inte till från bakre delen)... det e lättast om håret inte e helt nytvättat för då lossnar allt... sen spraya massa på det!! =)



hoppas du fattade något jag skrev för det blev ganska virrigt!!! hahaha

2009-02-02 @ 20:44:51
URL: http://hogsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0