Krasslig Vecka

Trots att den har veckan gick fort sa blev det en lite halvdan vecka. Gjorde en massa tabbar pa jobbet vilket forstas ar irriterande. For ovrigt trivs jag bra pa jobbet, bra jobbarkompisar och varierande jobb!

Ikvall sa dividerar vi om vi ska ga ut och ata "Fish Fry" pa The Schwab eller om det blir Pad Thai. Pappa ringde imorse (vilket var en trevlig overraskning) och fragade om receptet till Pad Thai, for han och Ros-Marie och Viktor hade tydligen tankt ata det ikvall. Jag hoppas det blev lyckat!

Surrade lite med Marie tidigare pa dan vilket alltid ger en guldkant pa tillvaron! Fick en suuuuper bra lat med Lady Gaga -Pokerface, gryym lat! Tack gumman!

Nu blir det nog frulle (hehe klockan ar snart 3) och sen ska jag fortsatta med brollopsinbjudningarna. Borjar bli lite less men ett maste. Over 100 kvar att gora! Kul jul!

Hoppas alla far en bra helg! Det ska bli riktigt skooooont med helg!


Kommentarer
Postat av: Miiii

nåå du e så söt gumman! :) det är alltid roligt att prata med dig, man inser hur mycket man saknar dig!! längtar tills vi ses så mycket!! åh..

2009-02-20 @ 23:57:27
URL: http://miiimary.blogg.se/
Postat av: Anna

Hejsan! Vi ska in till Örebro imorgon så vi får se om vi hinner med lågprismagasinet också. Men hur ska jag veta om du tycker gardinerna är fina? Eller vill du ha enfärgade? Eller kanske svarta + några matchande med mönster? Jag kanske får ringa till dig när jag är där... Kram på dig!

2009-02-21 @ 09:14:38
URL: http://ruthem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0