...jag ska bara....

egentligen masta jag ga och diska. Men usch vad trakigt. Jag forsoker gora allt for att inte behova ga in i koket, dar jag vet att disken vantar. BLA! Jag har gjort min tyskalaxa, surrat lite med sotgumman pa facebook (puss Miii), duschat (hehe, bara for att fordriva tid tills hubbyn kommer hem-saaa varmt och skont) och nu lyssnar jag pa lite musik. JAJ.. just nu ar min favvolat HeartLess med Kanye West. Sa jakla skont gung i den laten! 

Kanye West - Heartless




Gillar ocksa laten med Lady Gaga - Just dance. Hehe det roligaste nar dom borjade spela laten pa radion sa sjong jag med men jag trodde hela tiden dom sjong: Just damn! Valdigt bra lat ocksa!

Okej, naj nu hor jag hur disken ropar pa mig.... ajja, maste val ta mig i kragen och fa det bortgjort.


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jag vet. Jag saknar också att fika! Händer ibland att man går på kondis, men det blir aldrig på det där sättet som när man gick till te-huset och satt i timmar och kunde prata av sig om allt möjligt. Du vet en äkta Östersundsfika varar i minst tre timmar! Kram på dig!

2009-02-12 @ 07:44:28
URL: http://ruthem.blogg.se/
Postat av: Miiii

jaa men då måste du lyssna på Poker face med samma grupp :) den har fastnat på min hjärna, superbra!! :) kram gumman

2009-02-12 @ 11:13:59
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0