GOOD TIMES!

Det ar otroligt hur en "feeling down" svacka kan bara POOF andras och bli till en helt fantastisk "upbeat feeling". Jag svavar pa moln senaste dagarna. Kanske nu inte 24 timmar om dygnet men anda! Kanns skont och vara pa sant har BRA humor! Sa mycket som spelar in ocksa. Jag har insett att jag har VARLDENS finaste vanner - ni ar manga dar ute som fyller mitt hjarta. Som Marie skrev pa sin blogg, vanner ar sa otroligt viktiga och det ar viktigt att man tar vara pa dom och vardar dom omt. Insag inte hur mycket man kan betyda for nan annan - blev helt rord nar jag laste din blogg Marie. Du vet hur mycket du betyder for mig ocksa - mer an ord kan beskriva och det ar helt ofattbart att man kan lysa upp varandras tillvaro och anda vara pa tva olika sidor av jorden. OFATTBART! Det kanns i hjartat att du kommer hit snart och kommer vara min "Maid of Honor" Min fina Miiii!!!! *puss* Trakigt dock att du Anna inte kommer kunna vara dar och dela dagen med mig.

Anna: Du ar toppen! Skrev till dig pa din blogg men om du skulle missa det sa tror jag nog att vi har samma smak. Jag vill hellre ha monster over helfargade och stilrent ska det va! Garna ett par svart-vita och ett ett annat par med farg. Gillar jordnara farger eller om du hittar ett par snygga lila till mitt lila rum! *puss pa dig*

Ryan fortjanar en stor lovely KYSS! Han har tokoverraskat mig anda sedan Valentines! Igar gick jag, Ryan, Susi och Franz till en bar upp pa gatan och at middag samt drack nagra drinkar. Slim's heter stallet och det ar helt klart grannhanget, vi stotte pa nastan varenda granne pa varan gata. Slim's ar en liten pub/bar dar dom aven serverar mat. Mysigt stalle, lite val hogljutt for mig dock men skont om vi bara vill promenera dit. Efterat gick vi hem och jag var helnojd med kvallen. Ni vet ju att jag borjat bjuda pa Ebay, vilket jag tycker ar jatteroligt och dom har bra priser. Ryan har hintat lite sista dagarna om att han inte tycker jag ska bjuda pa ebay--men han har inte riktigt haft nan bra orsak om varfor. OCH SA igar efter vi kom hem fran middagen sa sager han igen: you don't have to bid on Ebay do you. Do you.. och tillslut slank det ur! Ett stort paket fick jag (fast det var meningen att det skulle bli min fodelsedagspresent). How would I know? Och sa fick jag ett splittans nytt Playstation 2 och Popstar!!!!!!!! Wiii, vi spelade hela kvallen... hur roligt som helst. Antligen har jag fatt Ryan att digga Singstar ocksa!

Det blir SINGSTAR for hela slanten da ni kommer!!!

Det sotaste var nar Ryan skulle beratta hur han kopte Singstar och Playstationet at mig. Vi hade farit till en affar for nagra veckor sedan, for dom holl pa att stanga for renovering. Jag holl pa att leta harfarg nar Ryan plotsligt sager: I have to go to the bathroom och sa forsvann han. Ganska lange ocksa men jag tankte inte sa mycket pa det, tankte att han kanske behovde "take a dump". Han kom iaf tillbaka efter ett tag och sen for vi hem. Nu erkanner han att han rusat ivag for att kopa Playstationet at mig och att han smusslat ut det i bilen medan jag letade harfarg.

Vilken liten lurifax han ar!

Ikvall ska jag och Ryan ivag pa Beer & Froth Fest med Russ och Laura. Det blir nog en massa olprovande och smaktester. Kul. Efter det ska vi ata middag downtown! Nu ar Ryan och Franz pa mote med deras "banker".

See ya! Have a good weekend!

Kommentarer
Postat av: Tessi

hej snygging! va kul att du ringde idag=) blev jätteglad!:P har precis kommit hem från jobbet och ska ta mej en grogg tänkte jag...eller drink kanske man ska säga=) låter lite finare! ha de bäst=)

2009-02-21 @ 21:35:20
URL: http://tjassie.blogg.se/
Postat av: Miiii

va kul att han överaskade dig med det :) va roligt, det är så kul juh!! och tack gumman för dina fina ord! älskar dig sååååå!! puss

2009-02-22 @ 17:24:52
URL: http://miiimary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0