Girls night!

Igar kvall for jag till Deanna for och dricka nagra Cosmos. Efter en lite rockig start har hemma for jag och motte upp Lauren och Deanna pa jobbet. Deanna jobbade kvall och var klar runt 8-tiden. Eftersom jag inte atit speciellt mycket under dagen (som vanligt) sa hade jag planerat att fara forbi Donken pa vagen men sa fick jag gratis mat av Deanna. Tydligen sa far servitriserna gratis "Baked Cod" pa fredagskvallarna, kockarna ger hellre bort maten till personalen an kastar bort det. Det loste sig iaf valdigt bra, jag blev matt och belaten.

Ryan hade skickat med mig en termos (jaaa en termos!!!) fylld med 3 glas cosmos som han gjorde innan jag for! Hur gulligt som helst. Efter slutet pa dagen sa var vi ok igen! Sjalvklart, hur kan jag vara osams med denna sota varelse (-citerat av Lauren) Hursomhelst, det blev i slutandan bara jag och Deanna och Lauren som firade Laurens forsenade fodelsedag. Vi trodde det skulle bli ett stort party med massa folk men det slutade i en akta tjejkvall. Och vi hade HUR roligt som helst! Jag har nog arligt talat inte haft sahar roligt sedan jag kom hit. Pa vanner-fronten that is. Jag behovde verkligen en akta tjejkvall kande jag ocksa. Saknar mina vanner sa otroligt mycket hemmifran! Sa det har satt som pricken over i:et. Och jag mar mycket mycket battre nu! Kanner att humoret ar pa topp och jag mar bra i sjalen! Killar ar underbara, men vad sjutton skulle man gora utan sina vanner? 


   
Deanna                          Me & D                         Lauren & I      

  
figuring out the limepress                                             B.Junk Divas

 
Playing with words   The Result!!!!                                                               

Idag blir det hemmafest hos oss!!!!!! Vi ska grilla och spela spel och umgas! Det ar ett helt perfekt vader ute ocksa. 10 plusgrader!!!! ME LOVE LOVE LOVE!!!!

  

Kommentarer
Postat av: Tessi

jäj va najs att de känns bättre nu. =)

jag läser din blogg!=)

2009-02-08 @ 19:46:37
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0