American Idol, Season 8

Danny Gokey


American Idol, sasong 8 ar helt galet bra!!!!! Denna kille ar tokigt bra pa att sjunga och sjalvklart blir det allra mest spannande da han aven kommer fran Milwaukee, Wisconsin! Jag haller tummarna (alla mina tummar) pa att han gar vidare till dom 12 finalisterna. Igar tavlade han bland 12 stycken deltagare men bara 3 kommer ga vidare. Den basta killen, den basta tjejjen och den tredje deltagaren som fatt mest poang av tittarna. Sjalvklart rostade jag pa Danny!!!! HEJJA! Jag ar helt fastklistrad framfor tv-n pa tisdagskvallarna!


Kommentarer
Postat av: Tessi

väldigt egen röst och eget sätt att sjunga...grym=)

2009-02-19 @ 09:33:39
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0