Busy Desperate Housewife

WOW! Idag blev en riktig handelserik och busy day. Jag klev upp kvart i 8 (vilket ar tiiiidigt for mig) kladde pa mig och for till skomakaren! Lamnade in min ena stovel och overraskande nog sa skulle den vara fardig redan imorgon. YES, det blir stovlar pa Valentines Dag. Efter det for jag till gymmet och sen blev det jobbet. Efter jobbet for jag pa brollops arenden. For och letade som ett tok efter lila parlor till bordsdekorationerna pa mottagningen men tydligen ar det HELT omojligt att hitta har i USA. Jag kopte dom i Sverige men hade ingen aning om hur omojligt det var att hitta har. Hoppas det racker det jag redan har. Mitt i allt letande rakade jag kliva in en butik och dom hade ett erbjudande i Februari att man far gora sina egna orhangen sa sjalvklart stannade jag till en minut for att fa gora mina egna orhangen.. gratis naturligtvis. Hur roligt som helst, sa nu har jag nya orhangen till Alla hjartans dag.

Visste inte riktigt hur stort Valentins day ar har i USA, fast jag borde nog ha anat. Men det ar en stor grej har och jag och Ryan har kommit overens om att ga ut och ata en riktigt romantiskt middag, dela en flaska vin och mysa! Ska kla upp mig riktigt ordentligt med snygg klanning och nya orhangen och nya stovlar! Det ska bli huuur underbart mysigt som helst. Jag bara straaaaalar av gladje idag!

Jag lyckades aven bestalla sashes (sidenband) till alla brudtarnor.. hua vad dyrt det blev. For nagra sma band rund midjan, inte klokt! Men men, ett maste naturligtvis. Sen fixade jag iordning sa att alla buketterna ar fardiga... dom ar valdigt unika! Tycker det ar sjukt onodigt att betala flera tusenlappar for nagot som kommer do om nagra dagar sa jag ar valdigt nojd med det alternativ vi har hittat!

Nar jag kom hem sa gick jag over och hangde lite med Ryans foraldrar. Ryan kom inte hem forran runt 6 sa da passade det bra att ha hans foraldrar som sallskap! Kande mig lite social, dock serverade Franz vin till mig och jag har inte atit nat idag sa jag ar lite pa den lolliga sidan. Eller lulliga kanske det heter. Stackars Ryan, det gar inte sa bra pa hans jobb nu nar ekonomin ar dalig. Sa imorgon maste han avskeda 13 personer... tillfalligt men anda! Huuuuvva! Man ska vara glad att man atminstone har jobb, inte alls enkelt i dessa dagar.

Langtar som ett tok till helgen! Blir en rolig helg tror jag!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Tessi

hehe..jag längtar till juni som en tok..de är allt ja tänker på nu! ska bli så sjukt roligt att träffa dej och dessutom få se en helt ny del av världen. Blir alldeles ivrig när jag tänker på det!

2009-02-13 @ 17:56:17
URL: http://tjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0